بیژن نوباوه:
عصبانیت آقای رئیس جمهور نشان از نوعی دل نگرانی دارد

0 ۱۶۶

بیژن نوباوه نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات دیروز رئیس جمهور در جمع مردم یزد و اظهارات امروز رئیس قوه قضاییه، اظهار داشت: صحبت های امروز آقای رئیسی، نشان از عزم راسخ قوه قضائیه برای مبارزه با فساد است. البته از قبل پیش بینی شده بود که ممکن است عده ای با این اقدام مخالف کنند، چراکه منافع شان به خطر می افتد.

وی افزود: زمانی که فساد ریشه دار باشد، بسیاری از افراد برای آنکه منافع شان به خطر می افتد، امری طبیعی است که در موضع گیری شان قوه قضائیه را زیر سؤال ببرند. آنچه که غیرطبیعی به نظر می آمد، رفتار آقای رئیس جمهور بود، زیرا اگر او انتقادی به روش مبارزه با فساد دارد، ابتدا باید اصل ماجرا را تأیید می کرد و سپس به انتقاد از این موضوع بپردازد که چرا به دیگر پرونده ها رسیدگی نکرده است؛ این می توانست روشی معقولانه باشد.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روش آقای روحانی، روش غیرمعقولانه بود که نسبت به مقابله با فساد ابراز ناراضی و دل نگرانی کرد و با زیرسؤال بردن این روش می خواهد با فرافکنی، آن نوع نگرانی را جبران کند.

وی ادامه داد: این نوع رفتار نه تنها در ایران بلکه در هیچ نقطه ای از جهان پسندیده نیست و همه می دانند که چنین رفتارهای مقابله با فساد عکس العمل هایی دارد و البته مردم بر این موضوع آگاه هستند.

نوباوه اظهار کرد: امروز مهم ترین دغدغه مردم مقابله با فساد در دستگاه های اجرایی و دیگر دستگاه هاست. قطعا مردم می دانند این عکس العمل رئیس جمهور ناشیانه و به دور از تعقل و تفکر بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.