حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا:
هیچ نماینده ای از جبهه پایداری در جلسات «شورای ائتلاف» شرکت نکرده است

0 ۱۶۴

حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره رویکرد این جبهه برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم و نحوه تعامل این تشکل با سایر گروه های اصولگرا گفت: جبهه پایداری در حال حاضر با سایر تشکل های اصولگرا تعامل دارد، ولی این تعامل و همکاری رسمی نیست.

وی در عین حال عنوان کرد: تعامل ما با دوستان اصولگرا به معنای اینکه ما عضو و جزئی از شورای ائتلاف اصولگرایان یا هر تشکل دیگری باشیم، نیست و هیچ روندی فعلا از سوی ما (جبهه پایداری) به عنوان رویکرد مجموعه اصولگرایی تأیید نشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: ما با گروه های مختلف اصولگرا تعامل داریم و جلساتمان با آنها مستمر تشکیل شده و در حال برگزاری است و این موضوع هم تنها به شرکت ما در نشست های جامعه روحانیت مبارز منوط و مربوط نمی شود.

وی تصریح کرد: بدون شک تعامل ما به نحوی که اهداف و معیارهای ما ایجاب کند با دوستان در سایر مجموعه اصولگرایی شکل خواهد گرفت و به حدی خواهد بود که میسر باشد.

بی ریا خاطرنشان نمود: اعضای جبهه پایداری و حامیان آنها همه جریانات سیاسی و گروه های انقلابی را که وفادار به انقلاب، نظام و رهبری هستند به عنوان دوایر متحدالمرکز می دانند و بر همین اساس ما در حد امکان مایل به تعامل با آنها در امر انتخابات و همه امور دیگر هستیم. باید اشاره کنم، هم اکنون ما در این سطح با یکدیگر رایزنی می کنیم و جلساتی برگزار شده و ادامه هم خواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا نماینده ای از جبهه پایداری در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان که حدادعادل ریاست آن را بر عهده دارد، شرکت کرده است یا خیر، تأکید کرد: هیچ نماینده ای از جبهه پایداری در این نشست ها رسما حضور نداشته است، ولی باید اشاره کنم که ما بنای تعامل با دوستان اصولگرا داریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره اینکه چه میزان احتمال ائتلاف میان اعضای جبهه پایداری با سایر اصولگرایان و ارائه لیست مشترک در انتخابات مجلس آینده وجود دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به مذاکرات ما با دوستان اصولگرا دارد، چون ما روی شاخص ها و عدم سهم خواهی تأکید داریم و از این روی در هر حدی که بتوانیم به تفاهم برسیم و تعامل کنیم، پای کار خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.