سیدمحمدجواد ابطحی:
مجلس در حال اتمام است و خبری از تحقیق و تفحص نیست

0 ۱۸۱

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در نطق میان دستور خود در صحن علنی روز سه شنبه (۹ مهر ۹۸) پارلمان اظهارداشت: امروز جامعه ایران از تکلیف گرایی فاصله زیادی گرفته است. بسیاری از نخبگان سیاسی اهداف و برنامه های خود را نه نسبت با اهداف و آرمان های انقلابی بلکه در چگونگی غلبه بر رقیب تنظیم می کنند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی اما نتیجه گرایی و محاسبه سود و زیاد وضعیت خطرناکی را رقم زده و پدیده های زشتی مثل مطبوعات گیشه ای و تئاترها و فیلم ها رقم زده است در حالیکه کشور در جنگ اقتصادی روبروست.

ابطحی گفت: جنگ روانی در واقع اتفاقاتی است که در حوزه شناختی یک جامعه رخ می دهد و آنها را در گام اول نسبت به جامعه بدگمان ساخته و سپس نسبت به پیام های دشمن جلب می کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با پخش صدای ضبط شده از تریبون مجلس اظهارداشت: آقای رئیس جمهور در سال ۱۳۵۶ می گوید چرا حجاب که حکم قرآن است زیر پا گذاشته می شود؟ اما اکنون غیرت را از مردان و حیا را از زنان سلب کرده و عده ای به ظاهر حزب الهی دائم در حال عقب نشینی از مواضع انقلابی هستند. حضور مردان در ورزشگاه فوتسال دختران، تمرین دادن دختران توسط مربی مرد تایلندی نشان می دهد که حرمت ها شکسته شده است.

وی با بیان اینکه ملتمسانه به دست های کدخداهای دروغین نگاه می کنیم که آنها برای اقتصاد ما کاری انجام دهند، اظهارداشت: به درستی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کردند ما هرگز بر سر آرمان هایمان معامله نخواهیم کرد و من متحیرم جایگاه و شأن مجلس کجاست؟ همکاران عزیز حرمت امامزاده با متولی است، هنگامی که آئین نامه مجلس توسط کسانی که به اجرای آن سوگند خورده اند زیرپا گذاشته می شود چه انتظاری از دیگران داریم؟ این مجلس هم در حال اتمام است و خبری از تحقیق و تفحص نیست.

ابطحی گفت: من هشدار می دهم دشمنان امروز در اتاق عملیات روانی فیلترینگ، حجاب و حقوق زنان را علم کرده اند و به افرادی نظیر شیخ زکزاکی ها و حسن نصراالله ها نیاز داریم نه شیخ زیگزاگی ها.

وی خطاب به وزیر بهداشت و وزیر راه گفت: MRI نیاز شهرستان است، به جاده های استان رسیدگی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.