سخنگوی جبهه پایداری:
رمز پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات، زیر سایه وحدت استراتژیک است نه وحدت تاکتیکی

0 ۱۴۶

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره مدل ائتلاف این جبهه با دیگر گروه های جریان انقلاب گفت: جبهه پایداری به نقش وحدت اعتقاد دارد و معتقد است که یکپارچه بودن ظرفیت های انقلابی و ارزشی نظام، همواره عامل پیروزی در صحنه ها مختلف بوده است و هرگاه گروه های ارزشی بر مبنای دین باوری و انقلابی گری به وحدت رسیده اند، بر توطئه های دشمن غلبه کرده ایم.

وی با بیان اینکه تمامی پیشرفت ها در طول عمر چهل ساله انقلاب در پرتو اطاعت یکپارچه از ولی امر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: رمز پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات، زیر سایه وحدت استراتژیک است نه وحدت تاکتیکی. در امر انتخابات باید به این مسئله توجه ویژه داشت که وحدت استراتژیک راهبرد رسیدن به آرمان های انقلاب است و باید با روحیه ایثار، فداکاری، اخلاص و بصیرت انقلابی به سمت وحدت حرکت کنیم.

متفی فر گفت: امروز همگان قبول دارند که دشمن از هیمنه گفتمان انقلابی وحشت دارد و تمامی شکست ها و ناکامی های خود را از حاکمیت ارزش های دینی و انقلابی می داند و به همین دلیل است که دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش اند تا گفتمان انتخابات را عاری از گفتمان انقلاب و اسلام تعریف کنند و قواعد بازی در انتخابات را به سمت مدل های غیر اسلامی و غیر انقلابی سوق دهند. بنابراین ما باید تلاش کنیم مشترکات انقلابی و اسلامی خود را در جبهه خودی افزایش دهیم.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مدل وحدت را به گونه ای طراحی کرده که اولاً تمامی ظرفیت های انقلابی در درون امت اسلامی فعال شود. ثانیاً در اثر هدایت افکار عمومی به سمت انتخاب اصلح، مجلسی پرنشاط، کارآمد، عدالت محور، استکبار ستیز، ضد اشرافی گری و بصیر شکل گیرد و در همین راستا در نظر دارد تا با گروه ها و تشکل های انقلابی و شخصیت های تاثیرگذار ارتباط برقرار کند.

متفی فر گفت: نهایت سعی ما این است که فارغ از هرگونه طراحی های پیش ساخته برای وحدت مستقیم با اشخاص و گروه های خودیِ تاثیر گذار در انتخابات تماس بگیریم و ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود به آنها در نهایت به وحدت حداکثری برسیم. همچنین جبهه پایداری درصدد است فضای اخوت و برادری را بین اشخاص و گروه های تاثیرگذار تقویت کرده و با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در بیان نظرات و پیشنهادات سعی وافی را داشته باشد. چرا که معتقدیم ارتباط گیری برادرانه و مومنانه دارای فایده ها و امتیازات زیادی است که یکی از آنها می تواند فضای تخریب را به فضای هم افزایی و اخوت تغییر دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.