حجت الاسلام پژمانفر در نطق میان دستور مجلس:
یزیدیان! ما را با جنگ تهدید نکنید/ ما زنده ایم و شمشیرهای خود را کشیده ایم تا به شما پاسخ دهیم/ واژه تسلیم، سازش و مذاکره با ذلت از دایره لغوی ما پاک شده است/ آقای روحانی! شما فقط ژست مخالفت با آمریکا گرفته اید

0 ۱۰۸

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در نطق میان دستور خود گفت: یزیدیان! ما را با جنگ تهدید نکنید. ما زنده ایم و شمشیرهای خود را کشیده ایم تا به شما پاسخ دهیم، پس بدانید واژه تسلیم، سازش و مذاکره همراه با ذلت از دایره لغوی ما پاک شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان آمریکایی و اروپایی ملت ما که امروز بازی بدی را مثل گذشته ننگین خود ادامه می دهند و وانمود می کنند که جنگ با ایران سریع و آسان است، بدانید که ما امروز یک جریان فکری بزرگ در دنیا هستیم و طرفداران زیادی در دنیا داریم، پس اگر شما آغاز کننده جنگ باشید خواهید دید جهنمی را برای شما در دنیا به وجود خواهیم آورد و در یک چشم بر هم زدن لکه ننگین رژیم صهیونیستی را از کره خاکی پاک خواهیم کرد؛ شما دیگر پیر و فرتوت شده اید.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: دولت شما رفته رفته رو به پایان است اما هیچ کاری برای ملت ایران انجام نداده اید و در این دولت سفره مردم کوچک شد و وضعیت اقتصادی مردم خراب شد همچنین پاسپورت ایرانی بی احترام تر شد و موج بیکاری علیرغم آمارهای دروغین بالا گرفت.

پژمان فر اضافه کرد: در میان ملت های آزاده دنیا بر اساس گفتمانی که تلاش داشتید آن را انجام دهید یعنی گفتمان سازش، روزی انور سادات به امید واهی پرچم آن را بر دوش کشید که به جای گفتمان ایستادگی و مقاومت قرار دهد، شما دوباره به جای او به دوش کشیدید. شما گفتمان ایستادگی و مقاومت را کنار گذاشتید و تصور کردید با گفتمان سازش مشکلات دنیا حل می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: بعد که شکست خوردید پشیمان نشدید و برای اینکه مجدداً مردم را پای میز مذاکره و پذیرش کدخدایی بیاورید، با رویکرد ناتوان نشان دادن نظام در حل مسائل حداقلی مردم از آب و نان و گوشت و دیگر مایحتاج مردم وارد شدید و علیرغم اینکه ژست گرفتید، شما هم مثل مردم شدید و ادای مخالفت با آمریکا را گرفتید و خواستید به مردم بگویید که دیدی من هم ضد آمریکایی شده ام؛ اما مسائل شما حل نشد و گفتید باید مذاکره کنیم.

وی خطاب به روحانی افزود: شما و تمام ژنرال های شکست خورده، بسیار تلاش کردید که نظام را در حل مشکلات جاری مردم ناتوان نشان داده و در مردم این حس غلط را ایجاد کنید که هیچ راهی جز پذیرش شرایط آمریکا و مذاکره مجدد نیست اما «و مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین»؛ دست شما رو شده است پس به دامن ملت بازگردید و در این فرصت باقی مانده یک بار هم که شده طبق گفتمان ایستادگی و مقاومت حرکت کنید.

پژمان فر همچنین در ادامه ضمن تشکر از اقدامات ریاست قوه قضاییه بیان داشت: این تلاش ها موج امیدواری را در سطوح مختلف نظام بالا برده است و امیدوارم در اسرع وقت با فسادهای صورت گرفته از جمله فسادهایی که به اسم خصوصی سازی مثل ایرتور صورت گرفته است، برخورد شود چرا که چند سالی است که درباره این واگذاری تذکراتی داده بودم و روز سه شنبه مصاحبه مفصلی درباره این موضوع خواهم داشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه خطاب به رئیس جمهور درباره وضعیت کشاورزان گفت: کشاورزان انتظار دارند نسبت به اعلام به موقع قیمت خرید تضمینی گندم، کلزا و چغندر اقدام شود.

وی همچنین خطاب به نوبخت بیان کرد: امروز که شرایط کشور در وضعیت جدیدی بوده و کشور اراده کرده اقتصاد غیرمبتنی بر نفت را تجربه کند، باید در قالب های گذشته تقسیم اعتبارات که منطق قابل توجهی نداشته تجدید نظر شود.

پژمان فر ادامه داد: خراسان حدود ۸ درصد جمعیت و مساحت کشور را دارد اما همواره کمتر از ۶ درصد از اعتبارات ملی بهره مند است که این موضوع باعث محرومیت مضاعف استان شده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خطاب به رئیس جمهور اذعان داشت: علت تمرکز همه تصمیم ها و فعالیت ها در تهران چیست و چرا همه شرکت ها و موسسات تمایل دارند دفاتری در تهران داشته باشند؟ دلیل آن به خاطر تراکم اختیارات در تهران است که تسهیلات به راحتی داده می شود پس باید این اختیارات به استانداران نیز داده شود.

وی اضافه کرد: مردم دنیا مالیات زیادی می دهند و مردم ما نیز مالیات می پردازند اما انتظار دارند همانطوری که روند پرداخت مالیات باید شفاف شود، این موضوع نیز شفاف شود که مالیات ها کجا هزینه می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کمتر از ۵۰ درصد مصوبات سفر اخیر شما به مشهد و خراسان اجرایی شده است که خواهشمندیم نسبت به اجرای کامل آنها اهتمام داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.