پژمانفر در واکنش به آشنا:
به جای فرافکنی، پاسخگوی ابهامات ایجاد شده باشید

0 ۱۶۸

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش متفاوت برخی مسئولان دولتی به پخش سریال گاندو از صداوسیما گفت: ساخت چنین فیلم هایی که به روشنگری درباره اقدامات جاسوسی علیه کشورمان می پردازد، از وظایف رسانه ها به ویژه صداوسیما است.

وی افزود: تعجب از جریان هایی است در مواجهه با پخش چنین سریال هایی از خود رفتاری به خرج می دهند که گویا ادامه این مسیر رد پای آنها را در اینگونه مسائل آشکار می کند و بدون پرداختن به موضوع فیلم که روند فعالیت های خرابکارانه و دستگیری یک جاسوس حرفه ای را به نمایش گذاشته، به ایجاد حواشی می پردازند که این مسئله نشان می دهد عده ای نگران فاش شدن برخی اتفاقات در کشور هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر این افراد ریگی در کفش ندارند باید خودشان مشوق پخش چنین سریال های مبتنی بر واقعیات باشند، گفت: چگونه می توان از فردی که به اذعان خودش از طعم آدامس رئیس جمهور نیز مطلع بوده و جاسوسی او در دستگاه های امنیتی مسجل شده، دفاع کرد. این مسئله جز اینکه چنین افرادی به نوعی در روند فعالیت های جاسوسی جیسون رضاییان نقش آفرینی داشته اند، توجیهی ندارد.

پژمانفر با تاکید بر اینکه مردم بسیاری هشیار بوده و نهادهایی که تامین کننده عزت و امنیت کشور هستند را به خوبی می شناسند، خاطر نشان کرد: عده ای به جای آنکه به سوالات و ابهامات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ دهند، در تلاش اند تا با فرافکنی، زحمات گروهی جوانِ مومن و انقلابی که همانند سالهای دفاع مقدس، بدون چشم داشت مالی، چنین آثار ارزشمندی تولید کرده اند را تخطئه کنند.

وی افزود: آقایانی که در جنگ های روانی استاد هستند و سابقه فعالیت اطلاعاتی و امنیتی دارند، بهتر بود که به جای فرافکنی، صادقانه به سوالات و ابهاماتی که در ذهن مردم ایجاد شده پاسخ دهند و بخاطر خطاهایی که مرتکب شدند، از مردم عذرخواهی می کردند چراکه با تمسک به اینگونه روش ها ذهن مردم از ابهاماتی که درباره عملکرد آنها وجود دارد، پاک نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.