آیت الله کعبی:
به چالش کشیدن راهبردهای آمریکا علت تحریم رهبر انقلاب است

0 ۲۰۰

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به تحریم مقام معظم رهبری از سوی آمریکا گفت: اقدام ابلهانه ترامپ و شیطان بزرگ، یعنی آمریکا در تحریم رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و مرجع تقلید مسلمین، ریشه در مقابله حق و باطل و دشمنی طواغیت با راه انبیاء در صحنه تاریخ است.

وی تحریم رهبر معظّم انقلاب را به تحریم حضرت موسی(ع) توسط فرعون تشبیه کرد و افزود: استبداد و استکبار، هرگاه در مقابل رهبران الهی شکست خورده و به ذلّت کشیده می شوند به تخریب گسترده رهبران الهی دست می زنند. نمونه آن در دوران معاصر، تحریم حضرت امام خمینی(ره) توسط ساواک و عوامل انگلیسی و آمریکایی است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان، تحریم شبکه مالی امام راحل در قبل از انقلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام، نه تنها از عزّت و کرامت و اقتدار امام کم نکرد بلکه شبکه عظیم مالی ایشان گسترده تر شد و این تحریم، نتیجه معکوس داد.

کعبی ادامه داد: امروز هم تحریم رهبر انقلاب توسط ترامپ حقیر و ورشکسته سیاسی، نتیجه معکوس خواهد داد و بر جایگاه والای رهبری الهی افزوده می شود.

وی با بیان اینکه تحریم رهبر انقلاب نشانه عصبانیت از جواب مقتدرانه مقام معظّم رهبری به نخست وزیر ژاپن است و شایسته ندانستن رئیس جمهور آمریکا جهت مبادله پیام است، خاطرنشان کرد: از طرفی این اقدام، توهین به مرجعیت تراز بالای شیعه و رهبری مسلمین است و برای مقلدان و مسلمانان و وجدان های بیدار و آزادی خواه جهان قابل تحمل نیست.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: رهبری معظّم انقلاب، رهبر نهضت بیداری اسلامی و رهبر مبارزات ضد استبداد و استعمار در جهان است و قطعاً تحریم ایشان با واکنش امت اسلامی، بزرگان، نخبگان، اقشار گوناگون امت اسلامی و ملّت ایران روبه رو می شود.

کعبی با بیان اینکه تحریم رهبر انقلاب، نشانه اسلام ستیزی دستگاه شیطانی آمریکا است، گفت: آن ها با این اقدام نشان دادند که استقلال، آزادی و کرامت مسلمین و انسان های بیدار را نشانه رفته اند.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: آمریکا از اقدامات حکیمانه رهبری عزیز که راهبردهای شیطانی آنها را به چالش کشیده اند، عصبانی هستند و رهبریِ جریان سازِ ما که راه های استقلال و آزادی و پیشرفت مسلمین و مبارزه با ظلم را فراروی ملت های آزاده قرار داده اند، بعد از تحریم آمریکا، نه تنها از عزّت و عظمت و بزرگی شان کاسته نمی شود بلکه بر اقتدار، عزّت و کرامتشان افزوده می شود، همان طور که بر نفرت جهانی از شیطان بزرگ افزوده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.