حاجی دلیگانی مطرح کرد:
سامانه شفافیت حقوق مدیران و نمایندگان مجلس برای مردم قابل رویت نیست

0 ۳۰۹

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امیدوارم با توجه به نشست عصر روز گذشته قوای مقننه و قضائیه و استمرار این جلسه، مشکل ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از افرادی که آزمون برای کادر اداری قوه قضاییه داده اند هر چه سریعتر حل شود.

وی در تذکری با استناد به ماده ۱۴۱ آیین نامه داخلی مجلس افزود: گزارش های کمیسیون ها که ارائه می شود باید به موقع به دست نمایندگان برسد که پیشنهادات نمایندگان بر همین اساس مرقوم شود لذا باید هیئت رئیسه دستور لازم را همان زمان تاریخ چاپ گزارش به دست نمایندگان برسد و به نظر می رسد نظمی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: گزارش کمیسیون عمران راجع به سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج در بهمن ۹۶ در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۷ آماده و به معاونت نظارت داده شده است و در اختیار آنان است در حالی که تاکنون منتشر نشده که در اختیار نمایندگان قرار بگیرد که تاکنون ۲ بار در این خصوص تذکر داده ام.

وی گفت: روز گذشته روسای قوه مقننه و قضائیه در خصوص لزوم شفافیت مباحث خوبی را مطرح کردند این در حالی است که طبق ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه، سامانه شفافیت حقوق باید هر چه سریعتر اعلام و اجرایی و به روز شود اما این موضوع قابلیت دسترسی برای مردم نیست عنوان این در حالی است که مردم می خواهند بدانند مدیران و نمایندگان مجلس چقدر حقوق می گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.