عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:
مجلس شاداب می تواند مقابل نقشه های آمریکا بایستد

0 ۱۴۹

حجت الاسلام محمدناصر سقای بی ریا با اشاره به محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری، در آغاز سال جدید اظهار کرد: هر کار بزرگ و هر امر خطیری نیاز به انرژی و تلاش دارد، به ویژه در چهل سال دوم که قرار است، با تلاش و انرژی بیشتری، موضوعات را پیگیری کنیم. تلاش و انرژی، مسأله امروز و فردا نیست بلکه چهل سال دوم انقلاب یا گام دوم یک گام بلندی است که اهداف بلندی را تعقیب می کند و نیاز به جهاد و مجاهده دارد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل تأکید مقام معظم رهبری بر تعابیری همچون مجاهده، تلاش و پیگیری این است که اهداف والا و بزرگ هستند و بر این تصور نباشند که با «باری به هر جهت بودن» می توان اهداف را محقق کنند و این امر نیازمند تلاش، کار و فکر است؛ در واقع کار بزرگ نیاز به توان بیشتر دارد.

معاون پژوهشی مؤسسه امام خمینی(ره) تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۸ گلایه ای از مجلس داشتند که چرا در مقابل خباثت های آمریکا طرح و لایحه ای نداشتند. معتقدم یکی از دلایل بیان گلایه این است که مجلس باید شاداب و پرتحرک باشد. دشمن با نقشه هایی که می کشد، سعی دارد ما را به سمت پازل های طراحی شده اش بکشاند و این درحالی است که ما نباید در این دام گرفتار شویم.

وی بیان کرد: ما باید در مقابل نقشه های دشمن نه تنها مقابله کنیم بلکه کار دست خودمان هم باشد و حمله به سوی دشمن داشته باشیم. زمانی که این اتفاق رخ می دهد، مجلس شاداب می شود. زمانی که مجلس شاداب نباشد، از عهده چنین کارهایی بر نخواهد آمد.مجلس باید شاداب و هوشیار باشد و نسبت به وظایفش آگاه باشد تا با توجه بیشتر به آن در مسیر پیشرفت گام بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.