رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:
تداعی حال و هوای جبهه ها در مناطق سیل زده/ سپاه پاسداران خط قرمز ملت ایران است

0 ۱۲۴

شامگاه پنج شنبه حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در مراسم معارفه امام جمعه جدید این شهر با اشاره به حادثه سیل اخیر اظهار کرد: مدیران باید برای خدمت گذاری به مردم و آرمان های بلند انقلاب اسلامی صادقانه در میدان حضور داشته باشند.

وی امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل زده را تداعی کننده حال و هوای جبهه ها خواند و افزود: وقوع سیل اخیر از یک طرف امتحان بزرگی بود و از طرف دیگر ابعاد و شدت خسارات بر مردم بسیار زیاد است که با عنایت الهی، حضرت ولی عصر (عج)، همت و هوشیاری مردم و مسؤولین، خسارت های مالی و زیرساختی با اراده جدی جبران خواهد شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره ضرورت برنامه ریزی و تصمیم گیری در زمینهأ خدمات دهی بهتر به مردم اظهار داشت: حادثه سیل اخیر در مردم، نوعی شوک روحی ایجاد کرده است که روحانیت در این زمینه می تواند با مشاوره و ارائه تدابیر مناسب به خانواده ها، شرایط عمومی مردم را به وضعیت عادی برسانند.

حاج علی اکبری فضای وحدت و هم دلی در سطح ملی را خوب ارزیابی کرد و گفت: وحدت و همدلی عنصری بسیار مهم است زیرا هر جا وحدت و هم بستگی بوده، سرعت رشد و پیشرفت آن منطقه نیز عالی بوده است.

وی با اشاره تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران از سوی آمریکا، تصریح کرد: به قول حضرت آقا، ترامپ احمقی درجه یک است و با این اقدام وقیحانه، شور انقلابی را در میان ملت و نظام اسلامی افزایش داده و دیدیم که در حمایت از سپاه واکنش هایی نشان دادند و اثبات کردند که خط قرمز آنان سپاه است.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه بیان کرد: امام جمعه سابق معمولان در این مدت منشأ خدمات خوبی بودند و عاشقانه مشغول خدمت بودند که امیدواریم در پل دختر نیز موفق باشند، امام جمعه جدید این شهر نیز از افرادی است که دارای روحیه جهادی و با این دشواری ها پذیرفتند که مشغول خدمت شوند، می توان گفت با این انتصاب به ظرفیت منطقه افزوده شد و با اتحادی که وجود دارد، مسئله حفظ انسجام و تقویت روح امید موفق خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.