سخنگوی جبهه پایداری:
جبهه پایداری در حال «بازسازی تشکیلاتی» با رویکرد «جوانگرایی» است

0 ۳۱۱

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه های تشکل متبوع خود گفت: جبهه پایداری در حال حاضر، مشغول کادرسازی و بازسازی تشکیلات خود است و موضوع جذب کردن اقشار مختلف خصوصاً جوانان به گفتمان جبهه پایداری را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه هم و غم اصلی جبهه پایداری، هماهنگ کردن گروه های مختلف مردم، مخصوصاً جوانان با کارکرد جبهه است، خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که دوست و دشمن به آن اقرار دارند و نقطه قوت جبهه پایداری محسوب می شود، هماهنگ بودن قشر جوان حزب اللهی با گفتمان جبهه پایداری است و مواضعی که جبهه می گیرد، مخاطب بیشتری نسبت به برخی تشکل ها دارد.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: نکته ای که در بحث بازسازی تشکیلات به دنبال آن هستیم، استفاده بیشتر از جوانان در کادر جبهه پایداری است؛ هرچند در حال حاضر نیز تعداد قابل توجهی از جوانان در شورای مرکزی جبهه حضور دارند و تشکیلات ما در استان ها، عمدتاً توسط جوانان اداره می شود.

متقی فر درباره بروز و ظهور کم تر جبهه پایداری در عرصه سیاسی گفت: یکی از ایراداتی که در گذشته نسبت به جبهه پایداری مطرح می شد، این بود که ارائه لیست جداگانه را عامل شکست انتخاباتی می دانستند؛ در حالی که در انتخابات مجلس دهم، علی رغم اینکه جبهه پایداری لیست جداگانه نداد و یک لیست از طرف جریان اصول گرایی ارائه شد، امّا نتیجه انتخابات به گونه ای دیگر رقم خورد.

وی ادامه داد: این نشان داد که شکست و پیروزی در انتخابات، الزاماً منوط به ارائه لیست مشترک نیست؛ بلکه باید دید برآورد مردم از عملکرد ما چیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: بنابراین سکوت جبهه پایداری سکوتی عقلانی و ناشی از هوش سیاسی است و گاهی، سکوت می تواند بیشتر از موضع گیری و سخنرانی و بروز و ظهور رسانه ای در اقناع افکار عمومی اثرگذار باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.