مجید متقی فر:
دیگران درباره ایران چه فکری خواهند کرد آقای ظریف!

0 ۳۳۳

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به ادعای وزیر امور خارجه مبنی بر وجود پولشویی گسترده در کشور، گفت: مایه تعجّت است که وزیر خارجه کشوری بگوید ما در کشورمان پولشویی داریم؛ پس نیاز به نظامی داریم که دشمنان طراحی کرده اند به نام FATF که جلوی این را بگیرد.

وی افزود: این فاجعه بارترین نوع نگاه به سیاست خارجه است که آقایانی که ادعا دارند خیلی هم تجربه دارند، به کار می بندند.

متقی فر با بیان اینکه ادعای وجود پولشویی در سطحی که ظریف مدعی شده است، صحت ندارد، اظهار داشت: ایشان بگوید در کجا، سی هزار میلیارد تومان پولشویی اتفاق می افتد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهارات ظریف را ناشی از اهداف برآمده از تمایلات شدید غربگرایانه وی عنوان کرد و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد ناظر، باید آقای ظریف را بازخواست کند و در رأی اعتمادی که به وی داده است تجدیدنظر کند؛ چرا که چنین وزیری با اظهاراتش، کشور را در معرض آسیب های جدّی قرار می دهد.

متقی فر با بیان اینکه همین نگاه باعث شده برجام که دستاوردی برای کشور نداشته، شکل بگیرد، اظهار داشت: همین نگاه است که بسیاری از توافق ها را از ملت خودشان مخفی نگه می دارند.

وی ادامه داد: اگر نگوییم این نگاه، خائنانه است؛ باید گفت نتیجه اش همین وضعیت اقتصادی است که در کشور شاهد هستیم.

متقی فر با اشاره به پیامدهای منفی اظهارات ظریف در عرصه بین الملل، گفت: دیگران در مورد ما چه فکری خواهند کرد وقتی وزیر خارجه ما، چنین ادعاهایی را درباره سیاست های پولی کشور، مطرح می کند؟

وی با بیان اینکه آقایان ادعا می کنند از وقتی که ما آمده ایم اعتبار ایران را بالا برده ایم، اظهار داشت: قطعاً با اظهاراتی از قبیل آنچه ظریف مطرح کرد، اعتبار کشور در سطح جهان پایین می آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.