سخنگوی جبهه پایداری:
برخی تنگ نظری ها در شورای شهر تهران باعث ناکارآمدی شده است

0 ۱۳۳

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به روند انتخاب شهردار تهران توسط اعضای شورای شهر گفت: تفاوتی بین گزینه های مطرح برای شهرداری تهران وجود ندارد؛ چرا که انتخاب شهردار، با نگاه خدمت و کارآمدی صورت نمی گیرد؛ بلکه با نگاه سیاسی انتخاب می شود.

متقی فر، چرایی عدم تمایل اعضای شورای شهر به شهردار شدن محسن هاشمی را مورد توجه قرار داد و گفت: علّت این است که چمران به عنوان کسی که عضو جناح حاکم بر شورا نیست وارد شورا می شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا حتی تحمل عضویت یک نفر غیر همفکر را در جمع خود ندارند، تصریح کرد: این نگاه، تنگ نظرانه است و همین نگاه در انتخاب شهردار هم تسری دارد.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: اگر چمران وارد شورا شود، یک دستی شورا به هم می خورد؛ و این در حالی است که افتخار اعضای شورا یکدستی است.

وی درباره مخاطرات حضور چمران در شورای برای اعضای اصلاح طلب آن، گفت: ممکن است در پاره ای موارد برخی اعضا، با چمران هم رأی شوند و بدین شکل، یک جریان غیر هم سو در داخل شورا شکل بگیرد و توازن را به هم بزند.

متقی فر افزود: ممکن است برخی واقعیت ها در داخل شورا وجود داشته باشد که با حضور یک نفر که نمایندگی تفکر دیگری را دارد به بیرون درز پیدا کند که به نفع اعضای شورا نباشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون یکسری مسائل از شورا خارج می شود ولی یک سری دیگر در خود شورا باقی می ماند، به برخی تخلفات شهرداری و ماجرای محمّدعلی نجفی، شهردار سابق تهران اشاره کرد و تصریح کرد: برخی پس پرده ها وجود دارد که ممکن است با حضور چمران، افکار عمومی از آن ها مطلع شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.