بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت «۲۲ بهمن» و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

0 ۴۴۶

همزمان با فرارسیدن «۲۲ بهمن» و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ و لا هُمْ یَحْزَنُونَ( الأحقاف : ۱۳ )

۲۲ بهمن آینه تمام نمایی است که در آن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی متبلور است. ۲۲ بهمن نقطه عطفی، نه تنها در تاریخ انقلاب اسلامی، بلکه در تاریخ معاصر جهان است، روزی که به اذن پروردگار شعبده فرعونیان باطل شد و نظام شاهنشاهی با همه هیمنه فروپاشید ، روزی که هر ساله بینی استکبار جهانی، با حضور دهها میلیونی ملت ایران به خاک مالیده می شود و بدین سان توطئه هایی که کوه ها را متلاشی می کند یکباره نقش بر آب می گردد. نسیم حیات آفرین یوم الله ۲۲ بهمن خاطرات خوش یاری الهی و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین را زنده می کند؛ تداوم آزادی و استقلال میهن اسلامی و تجدید حیات و بهار آرمان های الهی را نوید می دهد و انسان های با ایمان را به پایداری در راه خدا فرا می خواند. جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این یوم الله معرفت آفرین، توجه ملت عظیم الشأن را به چند نکته جلب می کند:

۱ . رمز پیروزی ملت ایران و انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل (ره) بود اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار ما نبود و اگر اسلام پرچمدار انقلاب و تحوّل در این کشور نبود، هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه جهنّمیِ تحقیرآمیز امریکا و حکومت دیکتاتوریِ قسیّ القلب پهلوی از این مملکت برکنده شود. همچنین راز ماندگاری انقلاب اسلامی، پافشاری بر اصول و مبانی اسلام و حرکت مردم در مسیر آرمان ها و ارزش های الهی و حمایت از نظام و پیروی ملت از ولایت فقیه بوده است. رهبری های داهیانه خلف صالح امام، کشتی انقلاب را در آب های خروشان و امواج سهمگین اقیانوس زمان به پیش برد تا نه تنها فتنه های گوناگون رنگ ببازند، بلکه موجب شد تا جهانیان، انگشت به دهان، شاهد پیشرفت های چشمگیر ملت ایران در همه عرصه ها و رویارویی پیروزمندانه با استکبار جهانی، به رغم توطئه ها و ترفندها باشند. پیروزی بر رژیم تا دندان مسلح پهلوی، پیروزی در جنگ تحمیلی و فتح عرصه های علمی و حتی غلبه بر فتنه کور سال ۸۸ از آ ن زمره اند و این پیروزی ها که به یمن فداکاری و نثار خون عزیزترین فرزندان این ملت فراهم آمده برگ های زرین تاریخ انقلاب را رقم می زنند.

۲ . همه موفقیت ها در پی توجه به توانمندی های داخلی به رغم تحریم ها، و هشیاری در مقابله با دشمن به دست آمده است. تداوم این موفقیت ها زمینه صدور فرهنگ انقلاب، فکر مقاومت و استقلال طلبی در برابر قدرت های بزرگ را به جهان فراهم کرد و منشأ بیداری اسلامی در کشورهای جهان اسلام و الهام بخش نهضت هایی در قلب سرمایه داری نظیر جنبش وال استریت گردید. این که بعضی می خواهند دشمن را دشمن نشماریم و به جای تکیه بر توانمندی های درونی به وعده های دروغین آن ها دل خوش کنیم، خطر و انحراف بزرگی است که پرچمدار انقلاب زنگ خطر آن را به صدا در آورده است. در همین راستا، رهبر فرزانه انقلاب، در عین مطالبه صبر و حفظ وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولین، به صلابت و هشیاری توصیه کردند و بر نظارت ملت بر روند کارها و مطالبه حفظ ارزش های اسلام و دستاورد های سترگ انقلاب از سوی مسئولین پای فشردند. مدیران کشور باید ضمن اطمینان از سلامت روند کارها، به جای عکس العمل های تند و نسنجیده، نصیحت و خیرخواهی دلسوزان را مغتنم بشمارند و آن را بهترین هدیه بدانند، هدیه ای که می تواند موفقیت آن ها در این جهان و روسفیدی نزد خدای متعال را در پی داشته باشد.

۳ . در شرایط بسیار حساس کنونی، تکیه بر وحدت و همدلی، در عین مراقبت و بصیرت، از جمله اهم تکالیف ماست. دشمن مستکبر، در حالی که برای گرفتن امتیاز و متوقف ساختن چرخ های پیشرفت، بویژه در فناوری هسته ای، تلاش می کند، به اختلاف در جامعه ایران اسلامی دامن می زند تا با استفاده از این فرصت به جمهوری اسلامی آسیب جدی وارد آورد. بنابر این، پیگیری رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حفظ وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولین بر اساس ارزش های اسلامی و آرمان های اصیل انقلاب، از جمله حفظ استقلال و ادامه حرکت به سوی خودکفایی با استفاده از ظرفیت های درونی، راهبردهای اساسی گذار از شرایط پیچیده کنونی است.

۴ . متاسفانه مواردی دیده می شود که افرادی در صدد ساختار شکنی در رعایت شئون فرهنگی و ارزش های اصیل اسلام و انقلاب هستند، لذا لازم است مسئولان محترم ضمن پرهیز از سهل انگاری در مسائل فرهنگی، به رعایت اصول و ارزش ها اهمیت بیشتری بدهند و بدانند عزت ملت ما از مسیر رعایت احکام اسلامی و توجه به اصول و ارزش ها و آرمان های الهی تأمین می شود.

۵ . در پایان، جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب، از آحاد مردم و اقشار گوناگون ملت می خواهد با حضور پرشکوه و دشمن شکن خود در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر پایداری و مقاومت در راه آرمان های الهی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند، و با فریادهای کوبنده خود محکومیت استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی، به ویژه آمریکا را اعلام و بر ادامه راه عزت آفرین مقاومت پافشاری کنند. از خداوند متعال عزت روزافزون ملت ایران، سلامتی و سربلندی رهبر عظیم الشأن و برپایی حکومت جهانی بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را خواهانیم.

و السلام علینا و علی عباد الله الصالحین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.