بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بمناسبت اتمام انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی

0 ۴۳۹

جبهه پایداری انقلاب اسلامی بمناسبت اتمام انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرخ ذیل می باشد:

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر نصرت خود را نصیب ملت بزرگوار ایران نمود و مردم شریف کشورمان، با فهم دقیق و بصیرت همیشگی خود، مجددا موجبات یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم نمودند.

حضور با نشاط ملت ایران پای صندوق های رای در دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حامل این پیام بود که ایرانیان مسلمان، همچنان بر عهد و پیمان خود با امام راحل (ره) و ارواح طیبه شهدا استوار و راسخ بوده و به تاسی از آن پیر سفر کرده، تجلی عینی از پشتیبانی و پیروی ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را به نمایش می گذارند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، به واسطه نعمتِ وجود با برکت رهبری فرزانه و گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین ملت با بصیرت و با وفای ایران، پیشانی شکر بر درگاه خداوند متعال می ساید و مراتب خالصانه تشکر خود را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور کشورمان ابراز داشته و خلق این حماسه بزرگ را به آحاد ملت، به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

لذا با عنایت به پایان یافتن رقابت ها و مشخص شدن نتایج انتخابات، جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضروری می داند مواردی را در رابطه با این انتخابات و افق پیش روی مجلس نهم یادآوری نماید:

۱- حضور موثر و دلسوزانه علما بزرگوار در این انتخابات و ارشادات و راهنمایی های این بزرگواران، یکی از وجوه متمایز این دوره از انتخابات با دوره های گذشته بود که برکات و ثمرات انکار ناپذیری برای جریان ها و گروه های حاضر در انتخابات داشت.

جبهه پایداری بر خود لازم می داند به صورت ویژه از تلاش ها و زحمات خالصانه و دلسوزانه حضرات آیات مصباح یزدی، خوشوقت، مهدوی کنی و یزدی که در پرشور کردن انتخابات نقش مهمی ایفا کردند، تقدیر و تشکر نماید و مراتب ارادت و علاقه قلبی یکایک اعضاء جبهه پایداری انقلاب اسلامی به محضر این عالمان بزرگوار ابراز می دارد.

۲- جبهه پایداری خطاب به همه افراد و گروه های حاضر در انتخابات یادآوری می نماید که اکنون موسم انتخابات پایان یافته و فصل خدمتگذاری و کار فرا رسیده است.

اکنون رقابت ها تمام شده و رفع مشکلات معیشتی و دغدغه های مردم و پیگیری جدی مطالبات رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت و آبادانی کشور باید از اصلی ترین دلمشغولی های نمایندگان منتخب مجلس باشد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی از نمایندگان منتخب مردم می خواهد که تمام هم و غم و توانایی های علمی و عملی خود را، صرف برنامه ریزی برای استفاده از فرصت ها و امکانات و تقویت نقاط قوت کشور نمایند و برای استفاده هرچه بیشتر از سرمایه ها و ظرفیت های ملی و به خصوص نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان، بسترسازی نمایند؛ همچنین با عزم و ارداه خود، کمر همت به رفع مشکلات مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی و اجتماعی ببندند.

۳- مسلما پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و حاکمیت عدالت و رفع مشکلات محقق نخواهد شد، الا با حرکت مسئولان و مدیران کشور بر مدار تقوا و انصاف واخلاق اسلامی.

۴- همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند، صحن مجلس و رابطه این قوه نباید با سایر قوا، خدای ناکرده صحنه بروز اختلافات بی اساس و درگیری های بیهوده و بی نتیجه باشد؛ البته این بدین معنی نیست که مجلس محل تضارب آراء و بیان دیدگاه های گوناگون و نقد فرایندهای مدیریتی کشور نباشد، بلکه به این معنی است که قبیله گرایی،کینه توزی و ستیزه جویی هیج جایی در مناسبات مدیریتی کشور نباید داشته باشد.

۵- جبهه پایداری انقلاب اسلامی، از همه دست اندرکاران، مجریان و ناظران انتخابات تقدیر و سپاسگزاری نموده و از تمامی رسانه ها، تشکل های دانشجویی جامعه حوزویان و طلاب و جریاناتی که پایبندی خود به اصول و آرمان های انقلاب را در عمل به منصه ظهور رساندند قدردانی می نماید.

در پایان از همه دوستان و کسانی که با ایثار و خلوص نیت، با امکانات بسیار محدود و زمان کوتاه، صدای جبهه پایداری را به گوش مردم مومن رسانده و شب و روز تلاش نمودند تشکر و قدردانی می گردد.

والعاقبه للمتقین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.