بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت مصطفی احمدی روشن

0 ۴۷۴

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت مصطفی احمدی روشن بیانیه ای را صادر که متن آن به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾

از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)

امروز شاهد صف آرایی جبهه حق و باطل در برابر یکدیگر در تمام عرصه ها هستیم و شاهد غلبه گفتمان جبهه حق بر ایادی زر و زور و تزویر و نیز شکست مثلث دروغین استعمار و استثمار و استحمار بشریت در پرتو کلمه حقه لا اله الا الله که موجب آن شده تا جبهه کفر و استکبار جهانی دست به حذف فیزیکی جوانان دانشمند مومن و انقلابی این مرز و بوم بزند، جوانانی که با داشتن سلاح علم و ایمان و جهاد فی سبیل الله توان یافتند تا پشت تحریم های آپارتاید گونه علمی را بشکنند ، این سند زندگی، بالندگی و پویایی انقلاب ما است .

دیر زمانی است که جبهه استکبار با روشها و ترفندهای گوناگون و طراحی توطئه های رنگارنگ پی در پی برای نابودی نظام اسلامی اقدام می کنند حال که از همه روشها مایوس شده اند و از تقابل با جبهه حق در مانده و عاجز شده اند با انجام جنایتهای ددمنشانه و بی صفت گونه به خیال خود قصد وارد کردن ضربه به پیکره قدرتمند نظام اسلامی را دارنند در حالیکه خون این عزیزان موجب تنومند تر شدن شجره طیبه انقلاب و اسلام و شکست مفتضحانه دشمنان مکار خواهد شد .

در این میان ترور نخبگان دانشگاهی و پژوهشگر و نیز دانشمندان علوم بنیادین ؛ ازقبیل انرژی هسته ای کشورمان، از جمله روشهای کینه توزانه و بی ثمری است که با درماندگی از مقابله با نظام مقتدر جمهوری اسلامی ، بر علیه این نظام مقدس ، توسط ایادی کفر در پیش گرفته شده است ، خطی که از آغاز با ترور نخبگان و عالمانی همچون استاد شهید مرتضی مطهری ، بهشتی مظلوم و رجایی و باهنر شروع و تا کنون نیز ادامه یافته است اما این مرگ نه مرگ افکار ، قلم ها و اندیشه ها ، بلکه مرگ ابدان و کالبد جسم است و خط سرخ شهادت که مطلع آن با نهضت سرخ حسینی آغاز گردیده و هم اکنون نیز با جانبازی فرزندان حسینی ملت ادامه می یابد.

امروز قشر فهیم و فرهیخته دانشجو و طلبه با مطالعات و تحلیل ها بر این اصل دست یافته است که تنها دلیل اعمال وحشیانه و ترورهای ناجوانمردانه دشمن چیزی جز این نیست که آنها به آخر خط رسیده اند و عقده های کهنه و فراوانی از پیشرفت و اقتدار و عزت ملت ایران در عرصه جهانی است را در دل دارند و در حقیقت در گردابی گرفتار شده اند و با این حرکات خارج از اخلاق و انسانیت، آخرین دست و پاهای خود را می زنند دریغ از اینکه در نهایت در این گرداب هولناک نابود خواهند شد.

“احمدی روشن”عزیز عمر پربرکت خود را در راه آرمان های بلند نظام و امام (ره) سپری نمود، این شهید فرهیخته از برجسته ترین دانشمندان ایران اسلامی بود و شأن و رتبه علمی ایشان نیز بی تردید مورد تحسین قشر نخبه و مومن کشور است، این دانشمند بزرگوار خدمات خیره کننده وبی نظیری را در راه پیشرفت فن آوری های بومی هسته ایی کشور داشته است. بدون شک شهادت ایشان ضایعه ای غمبار و اسفبار است اما مستکبران و سران صهیونیست بدانند؛ ما همسنگران ایشان ، راه عزت و اقتدار را که از این شهید گرانقدر و دیگر شهدای انقلاب آموخته ایم با اراده ایی مصمم تر و مستحکم تر از گذشته این مسیر نورانی را ادامه خواهیم داد . چه زیبا فرمود حضرت امام روح الله که “بکشید ما را ملت ما بیدار تر خواهد شد “.

ما با آرمان های شهیدان به خون خفته خویش تجدید پیمان می کنیم و با تداوم خط سرخ شهادت و ایثار، آینده بیش ار بیش عزتمند و قدرتمند ملت خداجوی و مسلمان ایران اسلامی را رقم خواهیم زد و نیز بر چهره سیاه دشمنان داغ ننگ و نکبت و ناامیدی می نشانیم.

بدین وسیله مصیبت از دست رفتن چهره پر تلاش عرصه پژوهش و تحقیقات علمی کشور جناب آقای مصطفی احمدی روشن را محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) ، رهبری فرزانه و دانشمند انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و امت شهید پرور و بخصوص جامعه دانشگاهی کشور و بالاخص خانواده معزز این پژوهشگر عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم . در پایان ضمن آرزوی علو مقامات و درجات برای این شهید انقلابی و شیفته ولایت به جد انتظار آن می رود تا دستگاه اطلاعاتی وامنیتی در اسرع وقت عاملان این جنایت هولناک را شناسائی و دستگیر نموده تا به دستان عدالت سپرده شوند و به کیفر عمل کثیف خود برسند .

امید به آنکه خون شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی معبری کشاید تا در ظهور منتقم و مصلح کل و منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) تعجیل و تسریع گردد تا انتقام تمام مظلومان عالم از معاندان و محاربان با اسلام ناب محمدی (ص) به دست ایشان و یارانشان محقق گردد .

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.