بیانیه اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی

0 ۵۳۸

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت اعلام موجودیت خود بیانیه ای را صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَلَا هُمْ یحْزَنُونَ (احقاف ۱۳)

ملت بزرگ و ولایتمدار ایران انقلاب اسلامی به رهبری نادره دوران، فقیه وارسته و عارف مجاهد حضرت امام خمینی (ره) از آغاز پیروزی تا کنون گرچه با چالش های فراوانی مواجه بوده است، اما جوهره اصیل و آسمانی آن در میان تمامی حوادث و فراز و نشیب ها، درخشش خود را روز افزون نموده است.

و اینک بیداری ملت ها از جهان اسلام گرفته تا کشورهای غربی نمونه ای از آن تلالو پر ثمر است. این انقلاب، اصیل ترین نحله فکری است که در تقابل سنگین همه اندیشه های غیر الهی و مادی شرقی و غربی و در میان امواج سهمگین تهاجمات سخت و نرم، پایداری و استحکام خود را به نمایش گذاشته است.

انقلاب اسلامی، این کوکب درخشان هدایت، درصدد برچیدن سلطه مستکبران از ساحت دل و اندیشه انسان ها و قطع سیطره متجاوزان از اموال و ثروت های ملل مظلوم جهان است«کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِنْ شَجَرَهٍ مُبَارَکَهٍ زَیتُونَهٍ لَا شَرْقِیهٍ وَ لَا غَرْبِیهٍ». ملت بزرگ ایران که در پرتو رهبری امام عظیم الشان(ره)، مفتخر به آفرینش چنین انقلاب سترگی است با عبور سرافرازانه از ۸ سال جنگ تحمیلی گسترده و بی امان و مهمتر از آن قریب ربع قرن ایستادگی بر آرمانهای متعالی دفاع مقدس و تحمل همه شدائد و سختی های بعد از جنگ که کمتر از مقاومت در زمان جنگ نبوده و نیست ، عمق وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان داده اند. بعد از ارتحال جانسوز امام که رضوان خداوند بر او باد، همه امید دشمن در شکست انقلاب، با انتخاب قاطع و دقیق خلف صالح امام(ره) و استقرار رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، ناکام ماند. مع الوصف دشمن مستکبر و شیطان صفت با تهاجم گسترده و همه جانبه فرهنگی تلاش نمود که امکان اداره جامعه را بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) غیر ممکن جلوه دهد و نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را شکست خورده و ناکارآمد معرفی کند و عدالت اسلامی را غیر قابل تحقق و مغایر با رشد و بالندگی اقتصادی و رفاه مناسب عموم مردم، جلوه گر سازد.

در آن دوران، با اتخاذ برخی سیاست ها، عدالت اسلامی در بستر توسعه مبتنی بر آموزه های غربی قربانی شد و شرایطی فراهم گردید که غلتیدن در آغوش سکولاریسم را شدت بخشید و با اقدامات برآمده از مدیریت تکنوکرات های عموماً غرب گرا و عدالت گریز، مطالبات واقعی امت و رهبری معظم انقلاب در تحقق عدالت اسلامی ناکام ماند. متعاقباً پس از هشت سال دوره اصلاحات آمریکایی، ملت ایران که فرصت عظیمی را از دست رفته یافت، بار دیگر در سوم تیر۸۴، پرچم دار آرمانهای اسلام ناب محمدی(ص) شد و توانست با حضور سراسر بصیرت خود، گفتمان انقلاب اسلامی را که گفتمان خالص ملت بود، به قدرت اجرایی بازگرداند و بازوان ولایت را در این عرصه تقویت کند و با نصرت ولی امر مسلمین به مطالبات ۱۶ ساله در تحقق عدالت پاسخ امید بخشی دهد.

کار آمدی این گفتمان باعث گردید تا بار دیگر دشمنان با یارگیری از عناصر بی بصیرت، همه ظرفیت خود را برای بازگرداندن راه ملت از این حرکت و آرمان متعالی، بسیج نماید. در ۲۲ خرداد سال ۸۸ ملت ایران با پیشتازی و مدیریت حکیمانه رهبر فقیه و بصیر خود، قدرتمندانه بر آرمانهای اسلامی و انقلابی خویش ایستاد و مهر ناکامی بر کارنامه سیاه دشمن زد و در حماسه های ۹ دی و ۲۲ بهمن ۸۸ با الهام از کلام امیرمؤمنان علی(ع) که در جریان فتنه صفین در تجلیل و تایید یاران با بصیرت خود فرمود «وَثِقُوا بِالقائِدِ فَاتَّبَعُوه – آنان به رهبر اعتماد کرده و از او تبعیت کردند» چونان میلیون ها عمار با حضور پر شکوه و پر صلابت خویش، دشمن توطئه گر را مأیوس و خواص بی بصیرت را رسوا و منزوی کردند. خواصی که با فراموشی اصول، به تکیه گاه فتنه تبدیل شدند و یا با سکوت و اتخاذ مواضع غیر شفاف موجب تقویت و تداوم فتنه گردیدند. اکنون نیز ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران اسلامی، همزمان با تهدیدات بقایای فتنه، در برابر جریان خطرناکی قرار گرفته است که قصد دارد این مسیر زلال و پر صلابت را به اندیشه های انحرافی آلوده کند. اندیشه هایی که هیچ سنخیتی با آموزه های مکتب امام راحل(ره) و شعارها و اهداف حماسه های سوم تیر و نهم دی ندارد و بستر را برای جولان ورشکستگان مطرود ملت و دشمنان دیرینه و قسم خورده انقلاب فراهم می سازد.

این حرکت انحرافی و مطالبات ناسالم آن، نسخه بدل همان جریانی است که با سکوت و همراهی خود، فتنه گران را یاری کرده و بعد از آن نیز به رغم تاکیدات صریح رهبر معظم انقلاب نه تنها جریان فتنه را محکوم ننموده بلکه هیچگاه مواضع خود را در برابر آن شفاف نساخته است. در چنین شرایطی، سامان دادن «جبهه پایداری انقلاب اسلامی» تحت اشراف جمعی از فقیهان وارسته و آگاه به زمان، جهت انسجام این ملت مخلص و ولایی که خاستگاه فکری خود را همان گفتمان اصیل سوم تیر ۸۴ می داند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر می نماید. این جبهه فراتر از تفکرات حزبی و گروهی در کنار ملت فداکار، رشید و بصیر ایران اسلامی، پاسدار آرمان های انقلاب است. و خود را متعهد به مبانی مکتب امام(ره) می داند که منبعث از فقها و عقلانیت رحمانی و آموزه های قرآنی و اهل بیت علیهم السلام است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی وظیفه و مسوولیت خطیر خود را تلاش برای تداوم شاخص های عمده این مکتب یعنی عقلانیت، معنویت و عدالت در حول محور ولایت می داند. و به فضل و عنایت الهی همت خود را معطوف به پایداری از اصالت حرکت ملت در انقلاب اسلامی۵۷ که تجلی آن در حماسه های سال ۸۴ و حضور ۴۰ میلیونی سال ۸۸ است خواهد نمود.

بر این اساس شروع فعالیت «جبهه پایداری انقلاب اسلامی» با شعار سه شاخص مهم مکتب امام یعنی عقلانیت، معنویت و عدالت حول محور ولایت را اعلام می نماییم و کار خالص برای خدا و اطاعت از رهبری و صداقت با مردم را وجهه همت خویش قرار می دهیم و ضمن دعوت از همه عزیزان جهت همکاری در چارچوب مواضع اعلامی، دست تمامی آحاد معتقد به این مبانی را با اخلاص و محبت و صمیمیت می فشاریم. به امید ظهور هرچه نزدیکتر حضرت صاحب الزمان (ارواحنا له الفداء) – مرداد ۱۳۹۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.