بیانیه شورای مرکزی جبهه پایداری استان اصفهان در خصوص سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی (ره)

جبهه پایداری استان اصفهان درسالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی(ره) بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بیانیه جبهه پایداری استان اصفهان درسالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی(ره)

اگرچه چهارسال از شهادت سرادر حاج قاسم سلیمانی می گذرد، گویی هنوز این خبر تازه است. چرا که بعد از چندین سال هنوز در جای جای جبهه مقاومت در جنوب لبنان و عراق، یمن و فلسطین و شمال آفریقا آثار حضور پر برکت این سردار رشید اسلام احساس می شود. در روزهای اخیر که پیکر امت اسلامی از باریکه غزه در حال خونریزی مستمر است، اهمیت تجهیز، آموزش و ساختار سازی در جای جای جبهه مقاومت بخصوص در فلسطین مظلوم بیش از پیش احساس می شود. خسارات سنگین نظامی رژیم صهیونیستی در سه ماه جنگ وحشیانه بر علیه زنان و کودکان مظلوم غزه حاصل تدابیر بزرگ مردی است که عصاره تجربیات هشت سال دفاع مقدس، و زمین گیر کردن ارتش های آمریکا و ناتو در عراق و افغانستان را بدون هیچ چشمداشتی در اختیار مردم مظلوم فلسطین در باریکه غزه قرار داده است.

مکتب سلیمانی نه تنها در میدان نبرد، موازنه ها را به سمت جبهه مقاومت سوق داده، و باعث سرگیجه راهبردی جبهه استکباری شده است، بلکه سلوک او در تعامل با همکاران، مردم، رهبری نظام و ستمدیدگان از یک سو و قهر و غضب او نسبت به نظام سلطه و استکبار جهانی مصداق عینی “اشداء علی الکفار و رحماء بینهم” را به تصویر کشید. او دوران کودکی خود را از حاشیه کویر در بیابان های اطراف کرمان آغاز و در دوران بلوغ انقلاب اسلامی در بیابانهای اطراف حلب و فلوجه ضمن خنثی سازی توطئه های صهیونیست جهانی و عوامل منطقه ای آنها، تهدیدات ایجاد شده را به فرصت برای محور مقاومت و انقلاب اسلامی تبدیل نمود. مهمتر از موارد ذکر شده، آنکه او چهره یک کارگزار “طراز” انقلاب اسلامی را به تمام معنا به تصویر کشید. انسانی موحد، شجاع، مدبر، کم توقع، پرکار، با بصیرت، گوش به فرمان رهبر و مجاهدی کم نظیر که تیر و ترکش های میدان نبرد او را تبدیل به مرد آهنین صحنه های دشوار کرده بود. او بعد از شهادت نیز گویی هنوز انسانی پرکار و مشغول تجهیز جبهه مقاومت است. شهادت او تاثیرات عمیقی در بین جوانان امت اسلامی گذاشته است به گونه ای که از شرق دور تا غرب متوهم، هنوز شهید سلیمانی مشغول یارگیری است.

اکنون که امت اسلامی در برابر آزمون انتخاباتی دیگر است، شاخص های اندازه گیری دقیقی را یک کارگزار مخلص انقلاب اسلامی فرا روی ملت ایران قرار داد. مجاهدت های ابر مردی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد وقتی با مبانی توحیدی جهادگران جبهه اندیشه توحیدی مانند حضرت علامه مصباح یزدی در هم می آمیزد، نوید بخش تشکیل تمدن نومین اسلامی می گردد. اولی در زیر تیر و ترکشها و بمبارانهای هواپیماهای نظام سلطه از راه باز نمی ایستد و علامه مصباح یزدی در زیر بمباران بی وقفه دستگاههای رسانه ای وابسته به غرب و سیل تهمت ها و افتراها، کج اندیشی و التقاطها همچنان چون مصباح طریق و چراغ راه به روشنگری می پردازند. دشواری انجام ماموریت در جبهه دوم از آنجا بیشتر می شود، که بسیاری از همراهان و دوستان انقلاب اسلامی صدای تیر و ترکشهای نفاق و التقاط را نشنیده و احساس خطر نمی کنند؟!.

بی جهت نیست که در حدیث نبوی (ص) ذکر شده که “مداد العلماء افضل من دماء شهداء”، “مرکب علماء برتر از خون شهدا است”. ولی رهبری انقلاب که حلقه وصل و الحاق این دو جبهه به یکدیگر است، اهمیت این هر دو مجاهدت را به خوبی می شناسد و به دوستداران انقلاب اسلامی راه را می نمایاند. خسارتی که منافقین و کارگزارانی که دارای اندیشه های التقاطی بودند به نظام وارد کردند، کمتر از خسارات وارده توسط آمریکا و ایادی آن نبود. اینها در بزنگاهها و مقاطع حساس انقلاب اسلامی به عنوان سرپل برای نظام سلطه عمل کردند، و هنوز به نقش آفرینی در این عرصه مشغول هستند.

بی جهت نیست که همسو با دستگاههای رسانه ای نظام سلطه علاوه بر علامه مصباح یزدی (ره)، جبهه پایداری را نیز که منتسب به ایشان است با نزدیک شدن به زمان انتخابات مورد تمرکز پوشش رسانه ای خود قرار داده اند. نگاهی گذرا به رسانه های مکتوب و فضای مجازی و حتی صدا و سیما، طی یکی دو ماه اخیر حجم فزاینده بمباران رسانه ای و اتهامات بی پایه بر علیه علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری را نشان می دهد. جبهه پایداری با ایمان قلبی نسبت به وعده های الهی رجاء واثق دارد که ملت سرافراز ایران در شناخت راه از کوره راهها دچار خطا نشده و این جریانهای سیاسی هستند که گاهی به بیراهه می روند. آنچه اکنون به عنوان وظیفه همه جریانهای سیاسی خودنمایی می کند، تلاش برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات های پیش رو در یازده اسفند می باشد. آنچه آزار دهنده است، اینکه استان اصفهان با داشتن رتبه ممتاز در میدان جهاد و شهادت از نظر میزان مشارکت در انتخابات جایگاه مناسبی ندارد؟!

 

نظرات (۰)
ثبت نظر