بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد آزاده شهید یحیی سنوار

0 ۱۲

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد آزاده شهید یحیی سنوار بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

مجاهد آزاده و مرد همیشه در میدان مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس به یاران شهیدش در محور مقاومت همچون مجاهد شهید اسماعیل هنیه پیوست.

شهید یحیی سنوار (ابو ابراهیم) از ابتدای عمر شریفش لحظه ای از مبارزه دست نکشید و با وجود داشتن مسئولیت‌های مختلف، همیشه در میدان جنگ مستقیم با رژیم منحوس صهیونیستی حضور داشت و شاهکار اخیر او طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ بود که هیمنه‌ی این رژیم پوشالی را بر باد داد.
صهیونیست های کثیف کودک‌کش نمی‌دانند که با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت نه تنها خللی در اراده پولادین رزمندگان جبهه حق ایجاد نمی‌شود بلکه این ایثار و شهادت‌ها الگو و اسطوره‌هایی را برای کودکان و نوزادان فلسطینی مهیا می سازند که راه این شهدا را ادامه داده و قدس و جهان را بزودی از شر این غده سرطانی پاک کنند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهادت این مجاهد سرافراز اسلام را محضر حضرت ولی الله الاعظم امام زمان(عج) و نایب گرانقدرش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و به همه مجاهدان جبهه مقاومت ایران، فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن و…، و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

بطور قطع انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی در آخرین سال های عمر منحوس‌اش می‌باشد و اسرائیل جز نابودی کامل راهی در پیش ندارد و ان‌شاءالله به یاری خداوند متعال و مجاهدت جبهه مقاومت و امت اسلام قدس شریف و تمام خاک فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.