بیانیه جبهه پایداری استان اصفهان در خصوص شهادت حجت السلام و المسلمین، سید حسن نصرالله(اعلی الله مقامه الشریف)

0 ۳

بیانجبهه پایداری استان اصفهان در خصوص شهادت سید و سالار جبهه مقاومت حجت السلام و المسلمین، سید حسن نصرالله(اعلی الله مقامه الشریف) بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا احزاب ۳۳

شهادت سید و سالار جبهه مقاومت، مجاهد فی سبیل الله، حضرت حجت السلام و المسلمین سید حسن نصرالله را خدمت حضرت ولی الله الاعظم (عج)، و همه آزادگان جهان بویژه مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نمائیم. ترور سلسله وار و پیوسته رهبران جبهه مقاومت توسط رژیم خونخوار اسرائیل، پس از حدود یک سال کشتار وسیع و بی رحمانه زنان و کودکان در غزه قهرمان، نشانگر عدم تحقق اهداف میدانی این رژیم جنایتکار درنوار غزه در برابر رزمندگان سلهشور حماس می باشد. آنچه در این عرصه قابل تامل است، شیوه رفتار مسئولین عالی رتبه کشور در سطوح مختلف در برابر کاهش تهدیدات است. عدم دریافت پاسخ مناسب، پس از ترور های متعدد مستشاران نظامی ایران در سوریه و جبهه مقاومت، منتهی به گستاخی هرچه بیشتر این باند تبهکار شده و ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در پایتخت ایران اسلامی در حالی که میهمان ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران با گذرنامه سیاسی بود، را رقم زد. متاسفانه بی توجهی به دستور رهبری برای پاسخ سخت به این رژیم جانی، ترور سید حسن نصر الله را بدنبال داشت. وادادگی در برابر این رژیم خونخوار باعث کاهش ضریب امنیتی جمهوری اسلامی ایران شده و این روند خطرناک باید هرچه سریعتر متوقف و پاسخی پشیمان کننده به این رژیم داده شود. متاسفانه مسئولین کشور نه تنها پاسخ مناسب به این جنایت ها ندادند، بلکه با مواضع سست، غیر اصولی، غیر امنیتی در حواشی دیدارهای هفتاد و پنجمین اجلاس سالانه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد تسهیل گر این جنایت هولناک بود. در حالی که هیات ایرانی در حال رایزنی با طرفهای خارجی در سازمان ملل متحد بود، دستور این ترور گستاخانه از محل سازمان ملل صادر گردید. توقع ملت قهرمان ایران و همه آزادگان جهان این است کارگزاران نظام باید حافظ شرافت و شئون ملت ایران بوده و این مهم با وادادگی و ضعف در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم اسرائیل همخوانی ندارد.
“السلام و علی عباد الله الصالحین”
جبهه پایداری استان اصفهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.