نامزدها توصیه‌های اخلاقی رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

0 ۶۱

تاپتامجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری گفت:‌ باعنایت به مطالبه یکپارچه ملت مبنی بر ادامه راه شهید رئیسی توسط دولت آینده، مسئولیت جریان انقلاب بیش از پیش سنگین شده تا نامزدی توانمند، انقلابی، متواضع، دلسوز، بصیر و پیگیر آرمانهای امام و شهدا و ولایت‌مدار را به مردم معرفی کند.

وی افزود: بر همین اساس جبهه پایداری تاکنون چندین جلسه جهت رسیدن به فردی اصلح که قابلیت دنبال کردن اهداف جمهور شهید باشد،‌ برگزار کرده و این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

متقی‌فر خاطرنشان کرد: البته راهبرد جبهه پایداری این است که پس از نهایی شدن نامزدها توسط شورای نگهبان، بررسی دقیق و جامع نامزدهای تأیید صلاحیت شده با محک شاخص‌های رئیس جمهور اصلح که شامل حدود ۵۰ شاخص است، انجام شود و در نهایت نیز گزینه مورد نظر خود را به ملت شهیدپرور و بزرگوار و عزیز ایران معرفی کند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با ضمن تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی عنوان کرد: ستادهای نامزدها و هواداران آنها لازم است ضمن تبیین شرایط کشور و بیان ویژگی‌های نامزد‌ها و تبلیغ برای نامزد خود در چهارچوب اخلاق اسلامی، از هرگونه تخریب و تهمت و یقه‌گیری اجتناب کنند و توصیه‌ها و نصایح امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را نصب العین خود قرار دهند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، این حادثه را بسیار دردناک و خسارتی جبران ناپذیر توصیف کرد و گفت: اگر در هر جای دیگر دنیا چنین حادثه‌ای رخ می‌داد بی‌تردید فضای کشورِ حادثه دیده گرفتار چالش‌های سیاسی و اجتماعی پیچیده‌ای می‌شد. لکن در ایران اسلامی عزیز با وجود ساختار قانونی کارآمد و مستحکم و حضور و نقش بی بدیل ولایت، امور جاری کشور به نحو احسن مدیریت شد و روند تصمیم گیری برای آینده نظام و کشور با متانت تمام پیگیری شد و کلیه امور، با تدبیر و مدیریت پرکفایت رهبری معظم انقلاب برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نهایت آرامش، پیش رفته است.

متقی‌فر تصریح کرد: آنچه مایه شگفتی جهانیان شد، حضور بی‌نظیر ملت بصیر در صحنه و تکریم و سپاسگزاری از رئیس جمهور شهید و همراهان بود؛ و اینبار بیش از پیش ملت با حضاور یکپارچه خود، از نظام اسلامی و رهبری گرانقدر پشتیبانی و از خدمات رئیس جمهور شهید سپاسگزار بود و ادامه راه خدمت به ملت مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.