دلم برای رئیسی سوخت / در زمان حیاتش حاضر نبودند یک کلمه از او تمجید کنند

0 ۳۳

جوانان با دانشجویان با هنرمندان و ورزشکاران و قاطبه مردم ارتباطات قلبی و دلی و کاری برقرار میکرد؛ حقیقتا شخصیت ارزنده ای بود.

ایشان تصریح کردند: مرحوم آقای امیر عبدالهیان وزیر فعال، پرکار و با ابتکار، مذاکره کننده قوی_ بنده صورت مذاکراتی را که ایشان میکرد در مواردی مشاهده میکردم_ یک مذاکره کننده قوی و باهوش و پایبند به مبانی و اصول؛ اینهایی که بنده از نزدیک می‌شناختیم.

رهبر معظم انقلاب عنوان کرند: دیگران هم چه استاندار آذربایجان، چه برادر مامور حفاظت رئیس جمهور و چه آن سه نفر عزیزی که مامور پرواز بودند، همه اینها آنطوذی که افراد آشنای به آنها می‌گویند افراد شایسته، برجسته و مومنی بودند.: آقای رئیسی و همراهان در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور کشته شدند؛ آنها زنده هستند. آقای آل‌هاشم امام جمعۀ فعال، مردمی و شایستۀ تبریز و نمایندۀ ولی‌فقیه در استان مهم آذربایجان شرقی شخصیت ارزنده‌ای بود. آقای امیرعبداللهیان یک مذاکره‌کنندۀ قوی و باهوش و پایبند به اصول بود. استاندار آذربایجان و محافظ رئیس‌جمهور و ۳ نفر مامور پرواز افراد شایسته‌ای بودند.

رهبر انقلاب تاکید کردند: من دیدم اشخاص مختلف از خدمات آقای رئیسی تقدیر می کنند، دلم برای رییسی سوخت، در زمان حیات او، اینها یک کلمه حاضر نبودند بگویند، اینها این خدمات را می دیدند و عکس آن را می گفتند‌.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: آقای رئیسی مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت و دوپهلو صحبت نمی‌کرد. همه اینها برای روسای جمهور آینده ما و سیاستمداران ما یک سرمشق است.

ایشان اضافه کردند: درباره رئیس جمهور عزیز ما، همه اعتراف کردند که مرد کار و خدمت و صفا و صداقت بود. رهبر معظم انقلاب با اشاره به شهادت رییس جمهور تصریح کردند: ملت ایران در مقابل این حادثۀ تلخ حماسه آفرید و در بدرقۀ عزیزان حماسه‌آفرینی کرد
ایشان گفتند: این اجتماع میلیونی در تهران، مشهد، تبریز، قم، زنجان، مراغه، نجف‌آباد، بیرجند و ری نشانۀ این است که مردم از این مصیبت‌ها شکست نمی‌خورند بلکه انگیزه‌شان بیشتر می‌شود.

ایشان افزودند: مردم طرفدار شعارهای انقلاب‌اند و مرحوم رئیسی صریحا شعارهای انقلاب را می‌داد. رهبر انقلاب ادامه دادند: کشور باوجود ازدست‌دادن رئیس‌جمهور توانست آرامش و امنیت خود را به‌طور کامل حفظ کند.

رهبر انقلاب در بخش دیگری تاکید کردند: اگر این انتخابات با خوبی و شکوه و عظمت برگزار شود دستاورد بزرگ برای ملت ایران خواهد بود. ایشان افزودند: بعد از این حادثۀ تلخ مردم جمع بشوند و با آرای بالا مسئول بعدی را انتخاب کنند.

رهبر معطم انقلاب تاکید کردند: انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است؛ اگر ان شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است. بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق العاده‌ای است. لذا این انتخابات بسیار مهم است. این حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است. این کار، مکمل کاری است که قبلاً کردید در بدرقه‌ی شهیدان.

ایشان افزودند: ملت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیتها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند احتیاج دارد به یک به رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی انقلاب.

حضرت آیت الله خامنه‌ای ادامه دادند: در این حرکت عظیمی که انجام میگیرد در رقابت‌های پیش روی انتخابات، بین نامزدها اخلاق حاکم باشد. بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمیکند به آبروی ملی هم لطمه میزند.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه و رقابت انتخاباتی میشوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند. آن‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، خدای متعال هم دل‌های مردم را ان‌شاءالله هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه، ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.