صادق محصولی:
جبهه پایداری پس از جلسه با نامزدها گزینه خود را معرفی می‌کند

0 ۲۳۷

صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری در گفت و گویی درباره برنامه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای مرکزی جبهه پایداری در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری جلسات مختلفی را داشته است و درآن جلسات نسبت به بررسی نامزدها به لحاظ شاخص های مختلف که حدود۵۰ شاخص را شامل می شود اقدام شده و برای تکمیل بررسی ها در حال تنظیم جلسه با نامزدهای دارای نصاب اولیه شاخص ها می باشد. محصولی ادامه داد: مطمئنا با کارنامه ای که شهیدِ جمهور حضرت آیت الله رئیسی رضوان الله تعالی علیه به لحاظ کمی و کیفی و تلاش و کارآمدی و اخلاص و کار جهادی به جای گذاشت نامزد اصلح کار سنگین در پیش خواهد داشت و باید آمادگی خدمت به مردم در تراز بالای به جای مانده از مرحوم رئیسی را داشته باشد.

جمع‌بندی نهایی پس از جلسه با نامزدها
وی افزود: همانگونه که عرض شد باید مصاحبه ها و جلسات با نامزدهای مورد نظر صورت گیرد و پس از آن نسبت به جمع بندی نهایی اقدام گردد. البته جمع بندی های اولیه هم صورت گرفته که مطمئنا برای دقت بیشتر نیاز به رفع نقاط ابهام و پاسخ به پرسش های مربوطه می باشد. همچنین با اعلام تایید صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان شرایط روشن تر می شود.

فساد ستیزی و کارآمدی جزو شاخصه‌های نامزد اصلح
محصولی بیان کرد: از مهمترین شاخصه ها همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند پایبندی به مبانی انقلاب بودن، فعال و پر کار بودن و آگاه بودن است و همچنین توجه به عدالت محوری در تمامی ابعاد و زمینه های کاری و مردمی بودن که بسیار مهم است. وی ادامه داد: فساد ستیزی، کارآمدی و توانایی حل مشکلات اقتصادی و التزام عملی به ولی فقیه در فکر، گفتار و عمل جزو شاخصه های مهم نامزد اصلح ریاست جمهوری است. دبیر کل جبهه پایداری اظهار کرد: انتظار می رود که رئیس جمهور آینده نقاط قوت دولت شهید رئیسی را که در راس آن مردمی بودن، اخلاص، و تلاش جهادی است، مور توجه قرار داده و موجب ارتقا و پیشرفت کشور در سطح جهانی شود.

رضایت مردم از عملکرد شهید جمهور
محصولی تأکید کرد: با توجه به اظهار رضایت مردم در عملکرد شهید جمهور که آن را با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت نشان دادند، امید است که اکثریت مردم با حضور خود در پای صندوق رای به انتخابات رئیس جمهوری که بتواند حفره های اقتصادی و فرهنگی را پر کند کمک کند و به قول رهبر معظم حماسه حضور در انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است.

برخی با عناوین مختلف به دنبال ایجاد بدبینی و اختلاف هستند
وی تصریح کرد: اینکه همه عزیزان فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی را دعوت می کنم به اخلاق اسلامی و عدم تخریب نامزدها. بعضا شاهدیم که برخی با عناوین مختلف با روایت های کذب حتی در بین نیروهای انقلابی به دنبال ایجاد بدبینی و اختلاف هستند. هر کسی در بین نیروهای انقلاب موجب تفرقه و دو دستگی های جعلی شود یا جاهل است یا خائن. دبیر کل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: بنابراین عزیزان نیروهای انقلابی باید نگاه کنند که آیا توصیه های مقام معظم رهبری در مورد رعایت اخلاق و عدم تهمت و تخریب در فعل و کلام فعالان و سخنرانان رعایت می شود یا نه. و اگر رعایت نشود حتما به وی تذکر دهد تا اصلاح شود. امیدوارم آن فعالان تفرقه انداز و بی بصیرت هم مطابق اسمشان توبه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.