بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهرستان ری پیرامون خلاء حضور یک فرماندار انقلابی و کارآمد

0 ۱۲۷

جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهرستان ری پیرامون خلاء حضور یک فرماندار انقلابی و کارآمد بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لَقَدْ جَاءَکمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکمْ عزِیزٌ علَیهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیکمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ (توبه/ ۱۲۸)
«به یقین رسولی از خودِ شما به سویتان آمد که رنج‌های شما بر او سخت است، و اصرار بر هدایت شما دارد، و نسبت به مؤمنان رئوف و مهربان است»

ضمن عرض تبریک ایام خجسته ماه مبارک ربیع الاول خصوصاً میلاد برگزیده‌ترین رسول آسمانی، پیامبر مهربانی‌ها، حضرت محمد مصطفی(صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، مؤسس فقه جعفری، و با آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب؛ یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین خلاءها و مشکلات شهرستان ری را به عرض مردم و مسئولین امر می‌رسانیم.
به امید آنکه این بیانیه‌ها و اطلاع رسانی‌ها که ره‌آورد نشست‌های مردمی و بررسی مشکلات مناطق مختلف از لسان خود مردم؛ توسط اعضای مناطق مختلف شورای استان تهران در جبهه پایداری در جهت رفع مشکلات هر چند کوچک مردم مناطق و محلات مختلف می‌باشد؛ و به مرور و اولویّت به بررسی و بیان مشکلات مردم در مناطق مختلف می‌پردازد؛ مورد توجه ذات اقدس الهی واقع شود و در جهت رفع مشکلات مردم راهگشا باشد.
به لطف الهی؛ با استقرار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم؛ مردم شریف ایران؛ شاهد روی کار آمدن دولتی بوده‌اند که بیشترین پیروی و تبعیّت عملی را از منویّات مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) داشته و دارد. دولتی که با کار و عمل جهادی خالصانه و شبانه‌روزی در سراسر کشور، در حال خدمت به مردم و محرومین و نقاط محروم و کمتر توسعه یافته در سراسر کشور است.
در سطح شهرستان ری نیز؛ اقدامات خوبی در جهت پیشرفت شهرستان و رفع معضلات و کمبودهای آن؛ در قالب طرح‌های عمرانی، راهسازی، بهداشتی و … صورت پذیرفته است. شهرستانی با جمعیّتی بالغ بر یک میلیون نفر، دارای مساحتی چند برابری نسبت به برخی از استان‌های کشور که از لحاظ سیاسی، اقتصادی، مذهبی و … دارای اهمیت زیادی می‌باشد. این؛ در حالیست که متاسفانه جایگاه فرماندار ری به عنوان عالی‌ترین مقام دولتی در این شهرستان؛ متأسفانه از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، کارآمدی و ثبات و قوّت لازم را نداشته و بعضاً این جایگاه با اهمیّت؛ توسط سرپرست، مدیریّت شده و در سه ما‌‌ه اخیر نیز، این پست مهم و استراتژیک بدون متولّی؛ عملاً رها شده است.
لذا جهت رفع خلاء ایجاد شده؛ بجاست تا متولیان و تصمیم‌گیران امر؛ بر اساس اصل کارآمدی و شایسته‌سالاری؛ هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین فرمانداری مردمی، کارآمد و متخصص، با تقوا و انقلابی، پاکدست و فسادستیز، انتقادپذیر و متعهد، شجاع و مدبّر، که دغدغه‌ای واقعی جهت رفع مشکلات مردم را داشته باشد؛ اقدامی عاجل کنند.
جبهه پایداری شهرستان ری خطاب به مسئولان دولت سیزدهم تأکید می‌کند با عنایت به اینکه ایام حماسه‌آفرینی مردم همیشه در صحنه به جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری نزدیک است؛ این مهم نیز به مراتب، نیازمند توجه و اهتمامی ویژه و دوچندان به جهت تعیین هرچه سریعتر فرماندار لایقی می‌باشد که برنامه‌ای جامع، هدفمند و مؤثر برای تحوّلی شایسته و متناسب با وسعت جغرافیایی شهرستان ری داشته باشد.
قاعدتاً؛ برخی از اتفاقات نامناسب گذشته و اختلافات مابین نیروهای انقلاب پیش‌ نمی‌آمد و از همه مهم‌تر قطار پیشرفت قبله تهران این همه وقت معطل نمی‌ماند؛ اگر در هنگام انتخاب فرماندار پیشین، کمی تأمل و بررسی بیشتری صورت می‌گرفت و جوانب کار بیشتر و دقیق‌تر در نظر گرفته می‌شد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی
شورای شهرستان ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.