بیانیه جبهه پایداری استان اصفهان، به مناسبت پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در نوار غزه

0 ۹۵

جبهه پایداری استان اصفهان، به مناسبت پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در نوار غزه، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرخ ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین،
الَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ (۲۴) سوره ابراهیم.

بذرهایی را حضرت امام (ره) چهار دهه قبل با نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، کشت کردند، با خون بهترین فرزندان امت اسلام آبیاری شد، و اکنون میوه های این شجره و درخت تنومند، در باریکه غزه به بار نشسته و امت اسلامی شاهد پیروزی های غرور انگیز جوانان مظلوم فلسطینی است.

وعده رهبر انقلاب در نابودی اسرائیل در حال تحقق و مجاهدتهای سردار حاج قاسم سلیمانی در تجهیز مجاهدان باریکه غزه اکنون نتایج میدانی خود را نشان می دهد. آنچه در باریکه غزه به ظهور و بروز رسیده درصد کوچکی از ظرفیت عظیم جبهه مقاومت و امت اسلامی است ‌که به میدان آمده است.

فضای مجازی مجبور است تغییر رویکرد داده، به جای پوشش دادن حوادث ایستگاه متروی تهران، اسارت فرمانده اسراییلی در خواب را پوشش دهد، ایران اینترنشنال، باید به غزه اینترنشنال تغییر نام دهد.

بزودی هم افزایی های جدیدی از جبهه مقاومت در پایتختهای عربی و غربی به میدان خواهد آمد، امت اسلامی و آزادگان جهان در این معرکه ناظر بیطرف نخواهند بود. و دولتهای عربی و اسلامی مجبورند، خود را با شرایط جدید تنظیم نمایند.

باش تا صبح دولتت بدمد
کین هنوز از نتایج سحر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.