حجت الاسلام جلالی:
رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است

0 ۱۳۶

حجت الاسلام حسین جلالی در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان انار اظهار کرد: حول محور خدا جمع شده، خداباور و خدامحور شویم و خدا را در همه ابعاد محور قرار دهیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: یکی از ارزش هایی که امام روح الله زنده کرد، وحدت بود و وحدت کشورهای اسلامی ازجمله اهداف امام برای نام گذاری روز قدس بود.

وی ادامه داد: حدود ۷۵ سال از عمر غده سرطانی اسرائیل می گذرد و در تاریخ نشان می دهد این رژیم دو بار تشکیل شده که هیچکدام به ۸۰ سالگی نرسیده است. این بار بر اساس تکنولوژی و استفاده از ابزاهای فناوری و حمایت های غرب و آمریکا پیش بینی کردند می خواهند صدسالگی را تجربه کنند و شعار از نیل تا فرات را سردادند.

حجت الاسلام جلالی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مانع حرکت اسرائیل شد و امروزنابودی این رژیم غاصب کودک‌کش نزدیک است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت با تأکید بر حفظ وحدت که از توصیه های مؤکد قرآن است، اضافه کرد: صلح و ثبات کشورهای اسلامی و ارتباط با کشورهای همسایه می تواند به اقتدار امت اسلامی بینجامد و جهان استکبار را به افول و نابودی بکشاند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ده سال پیش فرمودند«نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و ایران جایگاه خود را پیدا می کند».

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ابرقدرتی خود را از دست داده، دلار در کشورهای زیادی دیگر محور معاملات نیست و کشورها با پول محلی خود معامله انجام می دهند. قدرت از آمریکا به آسیا مهاجرت کرده است و چین اذعان کرده است تنها کشوری که مقابل آمریکا ایستاده جمهوری اسلامی است و مثلث روسیه _چین _ جمهوری اسلامی شکل گرفت و ایران محور این مثلث است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا از این وحدت در کشورهای مقاومت و حتی چین و روسیه احساس ناامنی کرد و اعلام کردند استقلال خودمان را از آمریکا اعلام می کنیم.

حجت الاسلام جلالی ابراز داشت: امروز ثابت شد مقاومت متوقف نشده و حرکت مقاومت کند نشده است و این وحدت نشان از زوال و نابودی اسرائیل دارد و خودشان هم اعلان کردند که نیاز نیست مقاومت سراغ ما بیاید و موشک های ایران و لبنان سمت ما بیایند چون خودشان از داخل در حال فروپاشی هستند.

دکتر جلالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در پرتو خون شهدا و همت ایثارگران و جانبازان و ایثار خانواده شهدا، درخشش و پیروزی جمهوری اسلامی بیش از پیش در حوزه های مختلف رقم می خورد و خدا را شاکریم.

وی با اشاره به عمر چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.