مرتضی آقاتهرانی:
خوشوقت دنیا و آخرت

0 ۲۶۶

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی به مناسبت سالگرد رحلت عالم با تقوا و آیت حق حاج عزیزالله خوشوقت یادداشتی نوشت که متن آن به شرح ذیل است:

بسم رب السالکین و الابرار
این روز سالگرد ارتحال بزرگ‌مرد دانش و تقوا، آیت حق، خودساخته‌ای با بصیرت، شجاع و یار امام است. او در یک کلام، به واقع خوشوقت دنیا و آخرت بود. آن عزیز سیاست را عین دیانت میدانست و در تهران، در مسجد امام حسن علیه السلام، در حوزه قم و هر کجا نور وجودش دلهای جوانان شیفته پاکی و فضیلت را منور کرده و تابش نور وجودش همه را از دور و نزدیک بهره‌مند میساخت.

ایشان به عنوان یکی از فقهای جبهه پایداری همراه آیت‌الله علامه مصباح همواره بر استقامت و پایداری بر راه امامین انقلاب‌ تأکید داشته و به دوستان جبهه سفارش میفرمود که تقوا و اخلاق را سرلوحه همه سکنات و حرکات سیاسی خویش قرار دهند و تا پای دار همیشه پایدار بمانند و از ملامت ملامتگران هرگز نهراسند و در انتخابات خود به سراغ اصلح بروند؛ چه اینکه او خود را به این آسانی عرضه نخواهد کرد و بهوش باشند که ساکت فتنه با فتنه‌گر چندان تفاوتی ندارد که هر دو در یک خطند.

به خاطر دارم که از دیرباز، اولین درس و آخرین درس اخلاقش تقوا بود و تقوا… روح بلند آن عزیز، با اولیائش محشور باد، و همه ما رهروی آن یار امام و دل شیفته شهدای والامقام باشیم. آمین آمین.

مرتضی آقاتهرانی
۲ اسفند ۱۴۰۱

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.