بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا

0 ۱۴۸

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید سوره صف آیه ۸

سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشا خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است. همواره این نیروهای مسلح بوده اند که در بحران ها و اتفاقات کشور در هر برهه و زمانی کف میدان حضور داشته و مجاهدانه و بدون هر گونه توقع خادم ملت شهید پرور ایران عزیز بوده اند.

این سبز پوشان راست قامت جاودانه تاریخ هستند که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر درباره آنها در بیانی می فرمایند: شما پاسداران مثل جوانهاى صدر اسلام هستید. شما مثل سربازان صدر اسلام (هستید) که با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت کردند، به اسلام خدمت کردید و مى‌‏کنید. من امیدوارم خداى تبارک و تعالى همان اجرى را که به پاسداران اسلام در صدر اسلام عنایت فرموده است، به شما برادران عزیز عنایت فرماید.

پاسداران عزیز سپاه در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران هستند. از کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده در خوی تا مقابله با تروریست‌ها و اشرار؛ و از برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه برای تأمین جهیزیه نوعروسان تا حمایت از طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی.

اقدام اخیر پارلمان اروپا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخشی دیگر از اقدامات جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است زیرا دشمن با ناکام ماندن طراحی های قبلی که با ایجاد اغتشاش و وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب قصد ایجاد شکاف میان ملت ایران با حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند؛ این بار به سراغ تضعیف و قرار دادن این نهاد مقدس در فهرست گروه های تروریستی رفته اند.

این اقدام مصداق ورود حماقت‌آمیز و ابلهانه به داخل یک تونل تاریک است. شاید داخل تونل نور سفیدی مشاهده کنید، اما خوشحال نشوید، چرا که ممکن است این نور سفید چراغ‌های قطاری باشد که شما را زیر خواهد گرفت.

دشمن تمامی فاکتورها را برای براندازی به‌کار گرفت. از فعال کردن همزمان گسل‌های جنسیتی، قومیتی، شیعه- سنی و گسل‌های نسلی و گسل‌های اقتصادی تا جنگ سایبری تمام‌عیار و فشارهای دیپلماتیک و گسیل کردن تروریست‌ها و اشرار علیه جان، مال و ناموس مردم ایران. در این میان، نقش سپاه در شکست دشمن در جنگ ترکیبی اخیر، بسیار حائز اهمیت و کلیدی است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن اتحادیه اروپا در تروریسم خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام میدارد تنها راهکار و مقابله جدی با این اقدام اروپاییان روی آوردن به جهاد تبیین به صورت تمام وقت و خستگی ناپذیر و تبیین دستاوردها و گفتمان پیشرفت ایران قوی در دفاع تمام قد از این نهاد مقدس می باشد و ضمن تبعیت تمام قد از فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز عزت روز افزون و توفیقات مضاعف را برای تک تک سپاهیان مجاهد انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواستاریم.

والسلام علی من اتبع الهدی
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.