پیام تسلیت آیت الله رجبی در پی تولید فیلمی موهن به شخصیت امام رضا (علیه السلام)

0 ۴۲۸

در پی تولید فیلمی موهن به شخصیت امام رضا (ع) آیت الله رجبی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جسارت مذبوحانه و حرکت موذیانۀ جمعی ناپاک در فیلمی موهن به چهره تابناک و پر از رأفت و رحمت شمس‌الشموس امام الرئوف حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) را به محضر مبارک بقیهالله الاعظم ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم.

تلاش‌های مذبوحانه شیاطین جن و انس هیچگاه نتوانسته از محبت و عشق قلبی مردم ایران، بلکه جهان به این خورشید پر خیر و برکت ذره‌ای کم کند. چرا که عشق و محبت امام رضا (ع) با لحظه لحظه زندگی‌شان عجین شده است.

این توهین بی‌شرمانه نه فقط شیعیان، مسلمانان و مردم صبور و غیور ایران؛ بلکه هر انسانی که ذره‌ای از انسانیت بویی برده باشد و اندکی از نور معرفت و محبت انسان کامل به دل او تابیده باشد را عمیقا ناراحت و خشمگین می‌سازد. چراکه امام رضا (ع) نماد انسانیت و انسان کامل است. علم او، معرفت او، رأفت و عطوفت او، سخاوت و حکمت او، شجاعت و عزت او هر انسانی را به اعجاب و خضوع وامی‌دارد. از این رو این عمل گستاخانه توهین به انسانیت، شرف و رأفت و عزت است و جز از قلب‌های قسی شیاطین برنمی‌آید.

این عمل دشمنان انسانیت به ما یادآور می‌شود که جایگاه نور مطلق شمس‌الشموس (ع) و محبت روزافزون مردم عالم به ایشان چقدر برای شیاطین سخت و عذاب آور است. از این رو بر همه کسانی که می‌تواند لازم است با تلاش مضاعف در تولید آثار فاخر – خصوصا در ایام دهه کرامت که متعلق به امام رضا (ع) است – با عرض ارادت خویش به آن آستان مقدس، هم بر بهره خویش از خوان کرم ایشان بیافزایند؛ و هم بر معرفت و محبت عموم مردم دنیا به امام الرئوف (ع) بیافزایند. چراکه هر لحظه تلاش برای این کار حکم جهادی عظیم را دارد.

ضمنا این شیاطین نیز باید منتظر عقاب سخت و عظیم دنیوی و اخروی خود باشند که «إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ وَاللَّهُ عَزِیزٌ ذُو انتِقَامٍ»
محمود رجبی
۱۴۰۱/۳/۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.