دولت سیزدهم بدنبال آموزش و پرورش مقتدر و قدرتمند است

0 ۵۴۷

کلام الله صفری: دولت آیت‌الله رئیسی و مجلس انقلابی دوره یازدهم بدنبال آموزش و پرورش مقتدر و قدرتمند است و تصویب لایحه پیشنهادی دولت در مجلس دوره یازدهم با هدف ارتقای منزلت جایگاه و پاسداشت مقام معلم موید این امر است.

نمایندگان انقلابی دوره یازدهم و تلاشگر استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت و توان خودشان در تصویب رتبه بندی معلمان استفاده کردند.

بر خود فرض می دانیم به استناد حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از زحمات و حمایت های دکتر علی نیکزاد ، حجت الاسلام حاج سید کاظم موسوی، مهندس صدیف بدری ، دکتر سید غنی نظری ، دکتر محمود عباسزاده مشگین، دکتر ولی اسماعیلی و مهندس عباس جهانگیرزاده که انصافا تاثیرگذار وزین در تصویب طرح رتبه بندی معلمان بودند سپاسگزاری نموده و توفیق تک تک نمایندگان استان را در سنگر قانون گذاری در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می داریم.

دوستان عزیز و فرهنگیان فرهیخته مستحضرید در خصوص راهکار ۱- ۱۰ و ۲ -۱۰ سند تحول بنیادین که اشاره به برنامه ریزی و به کارگیری امکانات و فرصت های اجتماعی برای اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم و پاسداشت مقام معلم و همچنین استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی ، تخصص حرفه ای ، تعیین ملاک های ارزیابی و ارتقای مرتبه( نظام رتبه بندی ) و تقویت انگیزه آنان بر اساس نظام معیار اسلامی دارد با کمال تاسف دولت تدبیر و امیدروحانی و مجلس شورای اسلامی دوره دهم در حد مجلس وکیل الدوله نمایان شد و نه تنها مطالبه گر معلمان زحمت کش نشدند بلکه دانسته در حق این قشر متدین، اجحاف و کوتاهی کردند و هیچ اقدامی در خصوص رتبه بندی سند تحول بنیادین که در مهر ماه سال ۱۳۹۰ به تصویب رسید و جهت اجرا ابلاغ گردید کاری انجام ندادند.

یعنی هشت سال معلمان در دولت آقای روحانی و مجلس دوره دهم مورد بی مهری قرار گرفت. و این سکوت معنی دار و بی مهری آنان هرگز از ذهن معلمان پاک نخواهد شد.

دولت سیزدهم و مجلس دوره یازدهم قدردان همت شما هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.