انقلابی در مسیر قوی شدن

0 ۵۲۴

علی خضریان: ۴۲ سال پس از بهمن تاریخی ۵۷ درحالی سالروز پیروزی «انقلاب اسلامی از راه رسیده است که با گذشت بیش از چهار دهه از رستاخیز خمینی کبیر، همچنان آزادی خواهان و عدالت طلبان اقصی نقاط این کره خاکی چشم امید خویش را به آن دوخته اند و «جمهوری اسلامی را مظهر استقلال اراده می دانند.

به واقع انقلاب اسلامی «مردم در «ایران نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در «تاریخ جهان است، این انقلاب پایان دوران فرودستی و تحقیر دنیای اسلام در برابر استعمار و سلطه گری غرب و شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن اسلامی مسلمانان بود.

در طول این ۴۲ سال که از عمر این انقلاب می گذرد، نه تنها همه تلاش های غرب و هم پیمانان منطقه ای آنها برای شکست یا تغییر ماهیت انقلاب بی نتیجه ماند، بلکه علاوه بر تثبیت و نهادینه شدن آن در داخل کشور، آثار آن به خارج از مرزها کشیده شد و صدور مبانی انقلاب به واقعیت پیوسته است.

به دست آوردن اقتدار منطقه ای و قدرت بازیگری در سطح معادلات کلان بین المللی، متاع نایابی است که آن را «استقلال اراده ی برآمده از جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است؛ متاعی که حتی کشورهای عربی منطقه علیرغم در اختیار داشتن دلارهای نفتی هنگفت، نتوانسته اند آن را به خدمت خود درآورند.

جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که می توان حتی در این جنگلی که قدرت های استکباری تحت عنوان «نظام بین الملل» در جهان ایجاد کرده اند، مستقل ماند، پیشرفت کرد، مسیر «قوی شدن را طی نمود و مقابل استثمار و استکبار سازمان یافته ابرقدرت ها ایستاد و منافع ملی را تامین کرد.

اینک با تمام شیطنت ها و دشمنی ها، پس از سپری شدن یک چلّه پرافتخار، با پرچمداری خمینی دیگری، گام در دهه پنجم انقلاب گذارده ایم و به فضل خدا، به سمت و سوی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی، پیش می رویم و در هر گام از «گام دوم انقلاب ، پیش گویی های آن مرد الهی، برایمان ملموس و محسوس می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.