پیام تسلیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله محمّد یزدی

0 ۳۹۰

در پی درگذشت رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری آیت الله محمّد یزدی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت الله محمّد یزدی رضوان الله علیه، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و از یاران صدیق و پیشگام امام راحل(ره) و رهبری در انقلاب اسلامی موجب تأسف و تألم گردید.

این عالم بزرگوار، مدال مجاهدت در سنگر مبارزه حق علیه باطل را بر سینه داشت و در مسیر اعتلای انقلاب، از چهره های اثرگذار و یاران صمیمی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای نیل به این هدف، در همه عرصه های مهم کشور، خاضعانه و صادقانه ایفای نقش کرد.

اتخاذ منش و روش انقلابی، صریح و مرزبندی شده با دشمن توسط ایشان در عرصه های مختلف خدمت گزاری همچون عضویت شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، دبیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورایعالی حوزه های علمیه، موجب شد تا دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره این عالم دینی و سیاستمدار انقلابی، دریغ نکند اما هدف متعالی این عالم عالیقدر و مجاهد استوار انقلابی باعث شد که تلاش های دشمن و برخی احزاب سیاسی، نتواند ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند که اکنون فقدان ایشان یقینا خسارت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

جبهه پایداری فقدان این عالم جلیل القدر و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه ­های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.