محمدناصر سقای بی ریا:
ملت و نظام در این ۴۰ سال در خط امام حسین حرکت کرده است

0 ۱۴۳

«محمدناصر سقای بی ریا»، پژوهشگر مسائل دینی و عضو جبهه پایداری، در واکنش به اینکه انقلاب اسلامی تا چه اندازه در مسیر نهضت حسینی حرکت کرده است، گفت: انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب امام حسین (ع) قرار دارد. در هر زمانیکه مردم از سوی رهبران به یک تکلیفی دعوت می شوند ممکن است آن تکلیف صلح باشد و یا جنگ باشد، همچنان که در زمان امام حسن مجتبی(ع) به صلح دعوت شدند و در در زمان امام حسین علیه السلام به جنگ دعوت شدند و نهایتا زمان امام عصر عج به جنگ منتهی به پیروزی، دعوت شده اند.

این کارشناس مسائل دینی با تاکید براینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران امتداد نهضت حسینی است، افزود: در عالم تنها نظامی هستیم که رهبری و پرچمداری آن با جانشین امام زمان علیه السلام است و بنا بر روایت اهل بیت علیهم السلام حکم جانشین امام برابر با حکم امام است. بنابراین ملت ما که با انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند، یک نظام الهی و براساس آموزه های قرآنی بنا کردند و به دنبال ولی فقیه حرکت کردند، همیشه در صحنه بودند و اطاعت از ولی فقیه را وجهه همت خود قرار دادند.

سقای بی ریا با اشاره به تاکیدات بنیانگذار انقلاب اسلامی بر حسینی بودن انقلاب اسلامی افزود: حضرت امام فرمودند ما هر چه داریم از امام حسین داریم، در واقع نه تنها در شکل گیری و پیروزی انقلاب بلکه در ادامه انقلاب، امام از راه امام حسین پیروی می کرد.

این عضو جبهه پایداری در ادامه خاطرنشان کرد: البته پیروی انقلاب از راه امام حسین به این معنا نیست که به همه اهداف رسیدیم و ما صد در صد آنچه که باید انجام می دادیم را انجام داده ایم چراکه در نیمه راه هستیم اما می توانیم بگوییم که در این ۴۱ سال ، مردم پیروی از مکتب امام حسین علیه السلام را در پیروی از ولی فقیه تبلور و شکل دادند.

سقای بی ریا در پایان یادآور شد: بنابراین می توانیم به این صورت تحلیل کنیم و بگوییم که ملت و نظام ما در این ۴۰ سال در خط امام حسین حرکت کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.