علی خضریان:
جمهوری اسلامی نظام سکولار جهانی را به چالش کشیده است/ مردم سالاری دینی در ایران صوری نیست

0 ۴۶۲

علی خضریان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به دشمنی غرب در ۴۱ سال گذشته با ملت و انقلاب اسلامی ایران و لزوم دشمن شناسی برای مقابله با توطئه ها، گفت:برای فهم بهتر از دشمنی غرب با جمهوری اسلامی بهتر است نگاهی به رویارویی تاریخی آنها با یکدیگر بیندازیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در زمانی که «غرب در پیش بینی ها و نظریه هایش «سکولاریسم را آینده محتوم جهان می پنداشت؛ انقلاب اسلامی با پشتوانه اجتماعی، سیاسی و فکری «مردم بر مبنای دین در جامعه ای شکل گرفت، ادامه داد: پیش از انقلاب نه تنها نظامی سکولار بر ایران حاکم بود، بلکه حمایت دولت های سکولار غربی را نیز همراه داشت.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد:انقلاب اسلامی با اتکای به «رفراندوم عمومی برای نظام سازی جدید مبتنی بر دین و مردم سالاری که تحت عنوان « «جمهوری اسلامی » بروز می کند؛ علاوه بر ایجاد چالش بر سازمان مشروعیت بخش سکولار، برگ برنده این اندیشه را که تحت عنوان «دموکراسی در اختیار دارد، از انحصار سکولاریسم خارج می کند.

خضریان اضافه کرد: باگذشت بیش از ۴ دهه از تجربه جمهوری اسلامی ثابت می کند که «مردم سالاری دینی صوری نیست و در تمام این سال ها مردم با رأی به افراد و دیدگاه های مختلف و بعضا متضاد با هم، اختیار تصمیم و عمل در «دولت و «مجلس را به آنها سپرده اند و آنچه که مردم خواسته اند، محقق شده و نمود واقعی داشته است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم اظهار داشت:تجربه مردم سالاری دینی توانسته کلیت مبانی معرفتی، فکری و نمودهای عملی و عینی تفکر و اندیشه مدرن را به چالش بکشد و «غرب با تمام قوا می خواهد در مقابل این الگو بایستد. لذا هرگونه دشمنی در ایجاد «جنگ سخت و نرم و تحریم کمرشکن در مقابل این نظام سیاسی نیز به همین دلیل شکل گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.