نصرالله پژمانفر:
با سنگ اندازان در تولید محصولات داخلی مقابله می کنیم

0 ۱۶۷

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید کالاهای استراتژیک در داخل کشور، اظهار داشت: مجلس، دولت را مکلف کرده است از واردات کالاهای تولیدی در داخل کشور، ممانعت به عمل آورد.

وی با حمایت از توسعه صنایع فولادی کشور و تولید محصولات استراتژیک این صنایع در کشور نظیر نورد گرم، افزود: مجلس قطعا حمایت های لازم را از این صنایع دارد. باید در خصوص کالاهای مهمی که از طریق واردات نیاز کشور را تامین می کند، برنامه ریزی جدی برای تولید داشته باشیم تا هر نوع وابستگی در زمینه این موضوعات را قطع کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما به طور قاطع اعلام می کنیم که از هر تولید کننده ای که کشور در زمینه محصولات وارداتی، بی نیاز کند حمایت می کنیم و قطعا با کسانی که مجوز تولید اینگونه محصولات را در داخل کشور نمی دهند نیز، برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی در خصوص سنگ اندازی در تولید محصولات مشابه وارداتی در داخل کشور نیز افزود: سیاست مجلس حمایت قاطع از تولیدکنندگان اینگونه محصولات است. ما با کسانی که در مسیر تولید این محصولات سنگ اندازی می کنند به طور قاطع مقابله می کنیم. ضمن اینکه محصولات تولیدی نیز باید کیفیت مطلوب را داشته و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.